پروژه گالریا وردآورد چیتگر منطقه 22

پروژه گالریا وردآورد چیتگر منطقه 22

پروژه گالریا واقع در وردآورد در محدوده چیتگر منطقه 22 در زمینی به مساحت 3990 متر مربع با پلاک ثبتی 3764 توسط سازنده خصوصی شروع به پذیره نویسی کرده است . این پروژه شامل 4 بلوک 12 طبقه ( 3 طبقه پارکینگ و لابی و 9 طبقه مسکونی ) که در هر طبقه 7 واحد مسکونی قرار دارد و در مجموع دارای 250 واحد مسکونی میباشد .

متراژ واحدهای این مجموعه 75 ، 85 ، 95 و 105 متری اعلام شده و همگی 2 خوابه میباشند و البته تا صدور دستور نقشه این متراژ را نمیتوان دقیق اعلام نمود . این پروژه در اسفند ماه سال 1400 خریداری شده و زمین دارای سند بوده و پروانه ساخت نیز توسط مالک قبلی برای آن دریافت شده ولیکن با انقضای تاریخ آن برای دریافت جواز مجددا اقدام شده است .

پیش فروش پروژه گالریا چیتگر

این پروژه در فروردین سال 1401 شروع به پذیره نویسی کرده و شرایط پرداخت اعلام شده بصورت زیر میباشد :

پیش فروش پروژه گالریا
پیش فروش پروژه گالریا

در مبلغ فوق 40 میلیون تومان حق امتیاز فروشنده در نظر گرفته شده که جزو پرداختی ها به سازنده محسوب نخواهد شد . مبلغ اولیه به همراه پرداختی که طی 4 ماه باید انجام شود قطعی بوده و هزینه زمین و تراکم است .  هزینه ساخت متری 9.5 میلیون تومان در نظر گرفته شده است و بصورت اقساط 36 ماهه ( 12 قسط 3 ماهه ) میبایست پرداخت شود که بصورت علی الحساب میباشد یعنی سالیانه افزایش میاید . متراژ اعلام شده بصورت متراژ مفید مسکونی میباشد .

در تیر ماه سال 1401 سازنده شرایط جدید با قیمت های بالاتر از جدول فوق اعلام کرده است که به ترتیب برای واحد 75 متری 330 میلیون ، 85 متری 350 میلیون ، 95 متری 370 میلیون و 105 متری 390 میلیون تومان میبایست پرداخت شود ولیکن طرحی برای فروش در نظر گرفته شده که برای اعضای جدید که تا قبل از عید غدیر اقدام نمایند قیمت با همان شرایط قبلی محاسبه خواهد شد . این پروژه دارای سود مشارکت سالیانه 15 درصد نیز میباشد .

تعهدات سازنده مجتمع گالریا چیتگر

نحوه عضویت در این پروژه بصورت کارتکس بوده و بصورت تعاونی نمیباشد . زمان تحویل ، جریمه دیرکرد ، متریال ساخت و مبنای افزایش قیمت ( شاخص های اعلام شده رسمی ) درج نشده است. و همچنین زمان تحویل 36 ماهه را فروشنده بعد از اخذ جواز اعلام کرده است . تمامی تعهدات موکول به زمانی شده که جواز پروژه اخذ شود. و کارتکس تبدیل به دفترچه عضویت تعاونی شود. پارکینگ و انباری در واحدها قرار گرفته و در کارتکس مشخص شده است. همچنین کارتکسی که به خریدار ارائه میشود توسط مالکان زمین نیز امضا میشود .

همچنین یک بند در این کارتکس وجود دارد که تنها خریدار را مالک متراژ مفید مسکونی مشخص کرده. و برای فضاهای دیگر که ممکن است. تجاری هم در آن باشد شرایط دیگری برای فروش اعلام میشود  . در این حالت هزینه ساخت متراژ مسکونی باید توسط سازنده تفکیک شود. زیرا هزینه ساخت تنها متعلق به فضای مسکونی میباشد. و نباید هزینه ساخت کل بنا از اعضا دریافت شود. که انجام این امر بستگی به سازنده دارد. اما خریدار میبایست از جزئیات این موضوع اطلاع داشته باشد .

همچنین در صورت نقل و انتقال 1 درصد کل مبلغ قرارداد به عنوان کمیسیون توسط سازنده دریافت میشود. و ضریب طبقات و مرغوبیت طبقه نیز بعد از انتخاب واحد با مبلغ و شرایطی که بعدا مشخص خواهد شد. از اعضا دریافت میشود .

امکانات پروژه گالریا

مشاعات و امکاناتی که در کارتکس خریدار مشخص شده و سازنده ملزم به ساخت آن میباشد بدین شرح میباشد.:

  • استخر سونا جکوزی
  • روف گاردن
  • سالن اجتماعات
  • سالن بدنسازی
  • سینما
  • لابی
  • خشکشویی و کارواش

موقعیت پروژه مجتمع گالریا

این پروژه در جنوب اتوبان تهران کرج و شمال اتوبان لشگری در انتهای محدوده وردآورد قرار گرفته است. و از نظر موقعیت مکانی نسبت به دیگر پروژه های چیتگر و مروارید شهر در محدوده ی متفاوتی قرار دارد . این پروژه در نزدیکی اتوبان های تهران کرج ، لشگری و فتح قرار دارد و فاصله تقریبا زیادی با مترو ورداورد در شمال اتوبان تهران کرج دارد .

البته اگر بخواهیم محدوده این پروژه را با مروارید شهر مقایسه نماییم. باید به این نکته اشاره نماییم که در شهرک مروارید شهر با اینکه ساخت و ساز بیشتری در جریان است اما انشعابات لازم برای سکونت واحدها آماده نشده است. و محدوده محیط کارگاهی دارد ولیکن لوکیشن این پروژه با توجه به حجم و موقعیت قرارگیری گزینه بهتری برای افرادی است. که به هدف سکونت در این پروژه سرمایه گذاری مینمایند .

سابقه سازنده

این پروژه بصورت شخصی با مشارکت میلاد مهدوی و محمد نظری در حال انجام است. که شخص دوم به عنوان سازنده در همان منطقه احداث پروژه یعنی محدوده وردآورد بوده است. و بیشتر پروژه های اجرا شده توسط وی کم واحد بوده ولیکن تعداد آنها نسبتا زیاد است. از این رو ساخت پروژه گالریا پر تعداد ترین مجموعه ای است که این سازنده قصد ساختن آنرا دارد .

بررسی نهایی

این پروژه توسط بخش خصوصی در حال اجرا میباشد و در حال حاضر در مرحله تمدید جواز میباشد . مدارک مربوط به پروانه ساخت قبلی نشانگر این است. که مشکلی از بابت زمین و مجوزات مربوط بهساخت آن وجود ندارد.

این پروژه توسط یکی از بازیگران تبلیغ شده است. و این کار نیز پیش تر توسط پروژه های دیگر به نوبه دیگری انجام شده است. ولیکن باید در نظر داشته باشید. مدارک و مستندات مربوط به هر پروژه ای که حتی بصورت انبوه تبلیغ میشود. میبایست توسط خود خریدار شخصا روئیت شود و تنها به تبلیغات بسنده ننماید .

فهرست مطالب