پروژه کامرانیه سپاشهر پروژه کامرانیه k2 در چیتگر

پروژه کامرانیه سپاشهر پروژه کامرانیه k2 در چیتگر

پروژه کامرانیه سپاشهر ، پروژه کامرانیه چیتگر ، پروه کامرانیه k2 و یا پروژه سفیر 2 همگی نام یک پروژه میباشند که به علت تشابه اسمی با منطقه کامرانیه به عناوین مختلفی شناخته میشوند .

این پروژه توسط تعاونی سپاشهر در زمینی به مساحت 39500 متر مربع در حال اجرا میباشد و در شهرک مروارید شهر منطقه 22 تهران واقع شده است و همزمان با پروژه بانک ملی چیتگر و پروژه s2 در حال اجرا میباشد .

این پروژه شامل 1 برج 27 طبقه میباشد که 22 طبقه آن مسکونی 4 طبقه منفی و 1 طبقه لابی میباشد که در مجموع 177 واحد مسکونی و 200 پارکینگ و انباری شامل میباشد .

سازه این پروژه از نوع بتنی است و در مرحله اتمام فوندانسیون و شروع اسکلت میباشد و پایان آن در انتهای سال 1402 تخمین زده شده است .

پروژه کامرانیه چیتگر
پروژه کامرانیه چیتگر

امکانات پروژه کامرانیه چیتگر

امکانات پروژه کامرانیه چیتگر به شرح زیر میباشد :

  • لابی مجلل
  • اسانسور
  • پارکینگ و انباری
  • سالن اجتماعات
  • سالن ورزشی
  • مهد کودک
  • فضای سبز و فضای بازی کودکان
  • روف گاردن

قیمت پروژه کامرانیه k2

قیمت  پروژه کامرانیه k2 بدینصورت محاسبه شده است که به ازای هر متر 1.5 میلیون تومان بابت هزینه زمین و تراکم بصورت قطعی و 4.5 میلیون تومان بابت هزینه ساخت بصورت علی الحساب میباشد .

در تاریخ مرداد سال 1400 مبلغ 430 میلیون تومان واریزی بروز میباشد و مبلغ اقساط در سال 1400 برای هر 3 ماه 50 میلیون تومان میباشد .

با توجه رتبه بندی امتیازات برای انتخاب طبقه و واحد قبل از خرید امتیاز میبایست استعلام خوش حسابی و عدم بدهی از تعاونی گرفته شود برای این کار میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید .

موقعیت پروژه کامرانیه در چیتگر

موقعیت پروژه کامرانیه در چیتگر در مروارید شهر قطعه k2 میباشد و دسترسی به اتوبان های همت ، حکیم ، تهران کرج و آزادگان دارد .

همچنین این پروژه فاصله نزدیکی با بازار بزرگ ایران ( ایرانمال ). باغ موزه گیاه شناسی ایران ، شهر بازی هزار و یک شهر ، دریاچه چیتگر ، پارک جنگلی چیتگر نیز دارد. و با توجه به ساخت و سازهای وسیع این منطقه آینده خوبی بابت سرمایه گذاری دارد .

نحوه خرید امتیاز پروژه k2 سپاشهر

نقل و انتقال این پروژه بصورت قطعی در دفتر تعاونی سپاشهر صورت میگیرد. و هزینه آن نیز 3 میلیون تومان ( 1/5 میلیون تومان هر طرف ) از طرف تعاونی اخذ میگردد.

سوابق تعاونی سپاشهر

تعاونی سپاشهر سابقه ساخت و اجرای پروژه بانک ملی کوهک ، پروژه سفیر 1 و پروژه دیپلمات را در کارنامه خود دارد توجه داشته باشید. که همه ی این پروژه ها در حال اجرا میباشند.

فهرست مطالب