پروژه پدافند هوایی ارتش

پروژه پدافند هوایی ارتش

پروژه پدافند ارتش با مشارکت مسکن خاتم الانبیا ارتش و آرین سازه در حال ساخت میباشد . این پروژه شامل 2 برج 32 و 40 طبقه میباشد که در هر طبقه 8 واحد قرار داده شده و در مجموع 560 واحد مسکونی را شامل میشود . این پروژه در شهرک چیتگر یا پهنه سی قرار گرفته شده که در واقع محدوده ای است که تمامی پروژه های مربوط به تعاونی های مختلف ارتش در آن قرار دارد و مالکیت زمین های آن در اختیار ارتش است .

مجموع مساحت زمین 225000 متر مربع میباشد و متراژ واحد ها 60 ، 90 ، 120 ، 160 ، 180 و 240 متری میباشد اسکلت برج ها بصورت فلزی و با تکنولوژی دمپر یا میراگر میباشد و پیش فروش پروژه پدافند ارتش از اسفند ماه سال 97 آغاز شده است و تا چند ماه بعد کلیه واحدها پیش فروش شده اند و در واقع مالکیت واحدها در اختیار خریداران و اعضای جدید میباشد مگر آنکه با پیشرفت پروژه در هر مرحله سازنده بخواهد از واحدهای مربوط به خود پیش فروش انجام دهد .

موقعیت مکانی پروژه پدافند ارتش

این پروژه در بلوار پژوهش واقع شده و در غرب آن ایرانمال ، جنوب آن باغ موزه گیاه شناسی ایرانی و شهربازی هزار و یک شهر در شمال پروژه واقع شده است .

همچنین به اتوبان های همت، حکیم، تهران کرج و آزادگان دسترسی نزدیکی دارد.

همچنین رعایت جدیدترین و مدرن ترین الگوهای شهرسازی در منطقه 22 تهران در نهایت شکل بسیار خوبی به این محدوده خواهد داد .

نحوه پیش خرید پروژه پدافند

این پروژه دارای 2 مدل قرارداد در بازار میباشد . یکی از سهم ها مربوط به اعضای ارتش تعاونی مسکن خاتم الانبیا میباشد. و دیگری سهم سازنده ( آرین سازه ) ، تفاوت این 2 سهم در این است. که برای خریداری سهام کارکنان ارتش میبایست. مبلغ کلی بصورت یکجا پرداخت شود ولیکن برای خرید سهم سازنده میبایست امتیاز + واریزی بروز تا تاریخ خرید پرداخت شود و مابقی مبلغ بصورت اقساط پرداخت شود .

یکی از مهمترین تفاوت های دیگر این 2 سهم این است که در قرارداد با سازنده پلاک ثبتی در قرارداد ذکر میبشود و در این حالت مشخص میشود که واحد شما در همین 2 برج واقع شده اما در سهم تعاونی ارتش شما در واقع عضویت در تعاونی را خریداری میکنید و تعاونی موظف به تحویل 1 واحد مسکونی 60 متری به شما خواهد بود اما مشخص نخواهد شد که شما در برج های پدافند ارتش واحد تحویل خواهید گرفت یا در پروژه دیگری که تعاونی معین کند . بروزرسانی خرداد ماه سال 1401 در حال حاضر واحدهایی که مربوط به سهام ارتش بوده اند انتخاب واحد شده اند و موقعیت آنها مشخص شده است برای آگاهی از وضعیت خرید و فروش آنها با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید .

امکانات پروژه پدافند ارتش

هلی پد ، روف گاردن ، طراحی void ، لاندری ، بدون مشرف ، نور در تمامی ساعات روز. سالن اجتماعات ،سالن ورزشی چند منظوره. پیست دوچرخه سواری،زمین فوتبال ، هایپرمارکت. کافی شاپ و رستوران لابی مجلل. فضای سبز و فضای بازی کودکان از امکاتات پروژه پدافند ارتش میباشد. .

موارد مهم قبل از خرید

اگر قصد خرید امتیاز پروژه پدافند ارتش را دارید میبایست توجه فرمائید. که امتیاز خریداری شده فاقد بدهکاری باشد . اما فاقد بدهکاری بودن بدین معنی نیست که فروشنده قبل از انجام معامله با شما حساب بدهی خود با تعاونی را تسویه کرده باشد. زیرا عقب افتادن اقساط باعث کسب امتیاز منفی خواهد شد. و اگر امتیاز شما سلب نشود در مراحل انتخاب واخد قطعا در آخرین اولویت قرار خواهید گرفت . این مورد هم در مورد سهم اعضای اصلی که البته انتخاب واحد شده اند و هم در مورد سهم آرین سازه صدق میکند. و در تعاونی مبنای اولویت بندی بطور کلی بر اساس خوش حسابی میباشد. زیرا افرادی که اقساط خود را به موقع پرداخت نموده اند میبایست. با افراد بد حساب تفاوت داشته باشند .

پس توجه داشته باشید که سابقه قرارداد میبایست بررسی شود . خرید از املاک این ریسک را بالا خواهد برد و شما بهتر از از طریق کارگزار رسمی تعاونی اقدام فرمائید و با خیال راحت اقدام به خرید نمائید . برای راهنمایی میتوانید با ما تماس حاصل فرمائید تا بهترین گزینه را در اختیار شما قرار دهیم.

گزارشی از پیشرفت پروژه پدافند ارتش

با توجه به سرعت بالای پروژه پدافند ارتش هم اکنون برج 32 طبقه در اسکلت طبقه 18 و برج 40 طبقه در مرحله پایان اسکلت طبقات منفی میباشد. و به تازگی بازدید امیر حیدری رییس محترم هیئت مدیره به همراه مدیرعامل و اعضای محترم هیئت مدیره تعاونی پدافند از پروژه و بررسی روند انجام پروژه صورت گرفته است . در نظر داشته باشید که اینگونه پروژه ها معمولا به دلیل اینکه اعضای اصلی مالکیت زمین را در اختیار داشته اند. اما برای ساخت آن نتوانسته اند تامین سرمایه انجام دهند. برای انجام عملیات ساخت بصورت مشارکتی با شرکت آرین سازه قرارداد بسته اند و در واقع هر دو در این پروژه سهیم هستند .

فهرست مطالب