پروژه وزرا مروارید شهر منطقه 22 چیتگر

پروژه وزرا مروارید شهر منطقه 22 چیتگر

پروژه وزرا در زمینی به مساحت 2400 متر با پلاک ثبتی 2097 در شهرک مروارید شهر واقع در منطقه 22 تهران چیتگر توسط شرکت سازه پندار ابنيه الغدير در حال اجرا میباشد . برج وزرا در قالب 1 برج 30 طبقه شامل 25 طبقه مسکونی ، 1 طبقه لابی و 4 طبقه پارکینگ در مجموع دارای 200 واحد مسکونی میباشد. و در هر طبقه آن 8 واحد مسکونی قرار گرفته است . در حال حاضر در مرحله فونداسیون و شروع اسکلت میباشد . این پروژه دارای 3 تیپ متراژ 110 ، 125 و 150 متری میباشد که تیپ اول دو خواب و دو تیپ بعدی بصورت سه خواب میباشند .

پروژه وزرا
پروژه وزرا

قیمت پروژه وزرا

در حال حاضر شرایط پرداخت این پروژه بابت هزینه زمین و تراکم است. که متری 9 میلیون و 100 هزار تومان اعلام شده است. و برای یک واحد 110 متری میبایست 340 میلیون تومان بصورت پرداخت اولیه و 6 قسط ماهانه در آخر هر برج به مبلغ 110 میلیون تومان پرداخت شود .

برای یک واحد 125 متری این مبلغ بصورت پرداخت 358 میلیون تومان اولیه و 6 قسط 130 میلیون تومانی است. و برای واحد 150 متری 465 میلیون تومان بصورت پیش پرداخت اولیه و 6 قسط 150 میلیون تومانی میباشد . هزینه ساخت این پروژه بصورت علی الحساب است. بدین معنی که با افزایش قیمت مصالح و ساخت هزینه بالاتر میرود. اما پیش بینی تعاونی برای سال 1401 مبلغ 10 میلیون تومان به ازای هر متر میباشد . این پروژه شامل حق امتیاز است. که جزو پرداختی های خریدار به سازنده محاسبه نمیشود و قرارداد اولیه بصورت کارتکس میباشد. که بعد از پایان اقساط زمین و تراکم دفترچه عضویت صادر میشود .

توجه داشته باشید قیمت ساخت در سال 1400 بنا بر اعلام سازمان نظام مهندسی کشور 11 میلیون و 50 هزار تومان در نظر گرفته شده. که این مبلغ قطعا در سال 1401 بیشتر است و توجه داشته باشید. برای ادامه اقساط ساخت این پروژه برای متراژ 110 متری هر 3 ماه 55 میلیون تومان در نظر گرفته شده که این مبلغ قطعا افزایش خواهد یافت .

سابقه سازنده پروژه وزرا مروارید شهر

این پروژه توسط شرکت سازه پندار ابنیه الغدیر شناسه ثبت ۵۵۵۳۳۶ و شماره ملی ۱۴۰۰۹۰۲۰۳۹۴ تاسیس شده در تاریخ  1398/12/7در حال اجرا میباشد . مدیر عامل این شرکت اميرمهيار طاهرخانچي تبريزي میباشد. رئیس هیات مدیره محمدرضا تيموري. و ماهیت شرکت تعاونی نمیباشد. و بصورت مسئولیت محدود به ثبت رسیده است . سابقه ساخت بنام این تعاونی در منطقه 22 وجود ندارد و ممکن است. پروژه های شخصی توسط افراد اجرا شده باشد.

پروژه وزرا چیتگر
پروژه وزرا چیتگر

وضعیت پروژه وزرا چیتگر

زمین این پروژه در حال حاضر خریداری شده و در مرحله تامین مالی برای شروع عملیات اسکلت است . توجه داشته باشید وام 450 میلیونی برای این پروژه اعلام شده که در حال حاضر قطعی نیست ولیکن تا زمانیکه پروژه به مرحله 30 درصد پیشرفت فیزیکی برسد. دریافت تسهیلات از سوی سیستم بانکی برای هر پروژه ساختمانی قابل دریافت است. ولیکن در حال حاضر وضعیت وام پروژه قطعی نمیباشد. و در صورت تغییرات اطلاعات این بخش بروز رسانی خواهد شد .

بررسی نهایی

در حال حاضر این پروژه در مرحله شروع اسکلت میباشد. و بطور کلی محدوده مروارید شهر جزو مناطقی است. که ساخت و ساز در آن جریان دارد. و با توجه به اینکه برج های بسیاری در آن مانند پروژه ستایش در حال اجرا میباشند. در آینده میتوان آینده خوبی را برای آن پیش بینی کرد. اما از نظر شهرسازی و امکانات شهری به دلیل کارگاهی بودن محیط عده بسیاری کمی در آن ساکن هستند. و در برخی مناطق مشاعات بصورت کامل وصل نشده است. که این خود میتواند دلیلی باشد. برای اینکه سرمایه گذاری در چنین پروژه هایی در سالهای آینده که محدوده تکمیل شود. با رشد قیمت و افزایش سود سرمایه گذاری شما همراه شود .

فهرست مطالب