پروژه هزاره سوم مروارید شهر

پروژه هزاره سوم مروارید شهر

پروژه هزاره سوم چیتگر ( پروژه کیان ) در محدوده مروارید شهر بلوک A6 منطقه 22 تهران توسط تعاونی انبوه سازان مسکن کیان در زمینی به مساحت 2000 متر مربع در زمینی با پلاک ثبتی ۲۱۲۰/۴ در حال بهره برداری و پیش فروش میباشد  این پروژه دارای یک برج 27 طبقه شامل 22 طبقه مسکونی که در هر طبقه آن 8 واحد با متراژ 100 ( دو خوابه ) الی 160 متر قرار گرفته ، 4 طبقه پارکینگ و 1 طبقه لابی است . زمین این پروژه تحویل گرفته شده ، دارای سند تک برگ است و جواز ساخت آن نیز به شماره ۲۰۰۰۳۸۶۶ و ۲۲۰۰۰۳۹۲۷  میباشد . این پروژه در تاریخ 15 اسفند سال 1400 گودبرداری را اغاز کرده است و در مجموع ۱۷۶ واحد است .

پروژه هزاره سوم چیتگر
پروژه هزاره سوم چیتگر

شرایط فروش پروژه هزاره سوم چیتگر

این پروژه در مرحله کنونی هزینه زمین و تراکم اخذ شده را بصورت قطعی دریافت میکند که از قرار متری 7 میلیون تومان مشخص شده است و در مورد عملیات ساخت قیمت بطور علی الحساب 6 میلیون تومان اعلام شده یعنی در گذر زمان شامل افزایش قیمت خواهد شد .

این پروژه در حال حاضر برای یک واحد 100 متری مبلغ 700 میلیون تومان دریافت میکند که شرایط دریافت آن 340 میلیون تومان بصورت نقدی در مرحله ثبت نام و مابقی مبلغ زمین و تراکم ( 360 میلیون تومان ) طی مدت 6 ماه میبایست به تعاونی پرداخت شود و پس از آن پرداخت مبلغ ساخت آغاز میشود و دفترچه عضویت به دفترچه ساخت تبدیل خواهد شد و در مجموع تا زمان تحویل که 48 ماهه تخمین زده شده بصورت اقساط میبایست پرداخت شود .

پیش فروش پروژه هزاره سوم
پیش فروش پروژه هزاره سوم

شرایط پیش فروش در چیتگر این پروژه بصورت شش دانگ و سه دانگ معرفی شده است و این امر به منظور راحت تر شدن سرمایه گذاری در آن اعمال شده است . یعنی در کمترین حالت میتوان متراژ 50 متر را با مبلغ اولیه 170 میلیون نقد و 180 میلیون تومان اقساط 6 ماهه خریداری نمود .  در مورد پارکینگ و انباری نیز مبلغی بر اساس قیمت ساخت دریافت خواهد شد .

تاریخ نوشتار این مطلب 17 اسفند میباشد برای اطلاع از آخرین قیمت و وضعیت پروژه با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید .

موقعیت پروژه هزاره سوم مروارید شهر

این پروژه در محدوده مروارید شهر واقع شده است و از نظر رشد منطقه میتوان این شهرک را به عنوان یک محدوده تازه ساز آینده دار توصیف کرد که جای رشد بسیاری در آن وجود دارد . همچنین دسترسی به اتوبان های حکیم ، همت و بازار بزرگ ایران به همراه باغ موزه گیاه شناسی ، آبشار چیتگر ، ایستگاه مترو ، شهربازی هزار و یک شهر ( در حال ساخت ) و دیگر امکانات نزدیک به آن منطقه از ویژگی های این محدوده میباشد .

امکانات پروژه هزاره سوم

از امکانات معرفی شده میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • لابی و لابی من
  • استخر ، سونا و جکوزی
  • سالن اجتماعات
  • سالن ورزش
  • مهدکودک
  • جاده تندرستی(پیاده روی) و پیست دوچرخه سوار
  • 3 لاین آسانسور

البته توجه فرمایید امکانات دقیق را میبایست در قرارداد فی مابین خریدار و فروشنده بصورت مکتوب ذکر نمود و در مورد پارکینگ و انباری نحوه محاسبه آن نیز میبایست مشخص شود .

پروژه هزاره سوم
سوابق کارفرما

تعاونی انبوه سازان مسکن کیان در تاریخ ۱۴۰۰/۳/۳۰ با شماره ثبت 579572 و شماره ملی 14010107460 با ماهیت تعاونی به ثبت رسید. مدیر عامل آن جمشید اسماعیلی میباشد . این تعاونی دارای سابقه ساخت نمیباشد. اما زیر مجموعه ای از شرکتی با نام گروه آریا سازه دیماس میباشد. که در سال 1388 ثبت شده است که در زمینه ساخت و ساز فعالیت داشته است.

جمع بندی پروژه

این پروژه توسط شرکتی تازه تاسیس در حال اجرا میباشد. و اولین و مهمترین موضوعی که بدان میتوان اشاره کرد. شروع پذیره نویسی بعد از اخذ جواز و شروع عملیات ساخت میباشد . با توجه به پروژه های بسیاری که در منطقه 22 تهران مانند پروژه رومنس زمینی با کاربری غیر مسکونی را مبایعه نامه میکنند و پس از آن اقدام به پیش فروش میکنند و سپس اقدام به تغییر کاربری و اخذ جواز میکنند پذیره نویسی این پروژه در مرحله مناسبی شروع شده و مدارک و مستندات آن روشن و شسته رفته است.

فهرست مطالب