پروژه شمشاد (پروژه سایت پارک) سازمان جنگلها منطقه 22 چیتگر

پروژه شمشاد (پروژه سایت پارک) سازمان جنگلها منطقه 22 چیتگر

برج شمشاد

مجتمع مسکونی شمشاد ( پروژه سایت پارک )با مشارکت سازمان جنگلها و مراتع کشور با شرکت سابیر بین الملل ( پیمانکار ) در زمینی به مساحت 30 هزار مترمربع در حال اجرا میباشد. این پروژه دارای 18 بلوک میباشد. که هر بلوک 16 طبقه شامل 11 طبقه مسکونی ، 4 طیقه پارکینگ و 1 طبقه لابی میباشد. و در مجموع دارای 922 واحد مسکونی خواهد بود. که متراژ آنها 75-90-105-115 متری میباشد . طبق اعلام تعاونی قدر و السهم واحدهای تجاری نیز برای اعضا در نظر گرفته شده است .

پروژه شمشاد
پروژه شمشاد

مجوز ساخت این پروژه دریافت شده و در هفته منابع طبیعی در خود سازمان افتتاح شده است. و پس از نمونه برداری خاک ، گودبرداری آن آغاز خواهد شد . بر طبق اعلام تعاونی این پروژه بصورت کاملا لوکس و در حد برترین سازه های تهران ساخته خواهد شد. و طراح آن نیز مهندس نیکبخت میباشد .

قیمت مجموعه شمشاد سازمان جنگلها

سهم کارمندان سازمان جنگلها و مراتع کشور بدینصورت تعیین شده است. که زمینی که در حال حاضر پروژه در آن در حال احداث میباشد. بصورت معوض از طرف شهرداری تهران در ازای زمینهای کارکنان سازمان در منطقه سوهانک به آنها داده شده است. و تعاونی پس از مشارکت با شرکت خصوصی ( 70 درصد سازنده 30 درصد کارفرما ) قصد بهره برداری آن و تبدیل کردن زمین به واحد مسکونی را دارد. در نتیجه سهام اعضای تعاونی بدون هیچگونه پرداخت اقساطی میباشد. مگر اینکه در آینده شرکت سازنده با شرایط مربوط به خودش اقدام به فروش از سهم سازنده کند. که قطعا شرایط دیگری خواهد داشت .

سهام اعضای تعاونی بصورت 100 ، 150 ، 250 و 330 میباشد. که برای هر 100 سهم 14 متر واحد مسکونی محاسبه شده است. ولیکن این مقدار دقیق نیست و امکان تغییر آن وجود خواهد داشت .

موقعیت پروژه شمشماد شهرک باقری

موقعیت مجتمع شمشاد واقع در ضلع شمالی بزرگراه خرازی، شهرک شهید باقری و جنب پروژه هما میباشد. این پروژه روبروی ایران مال جنب مجموعه بزرگ هزارو یک شهر که بزرگترین شهر بازی خاورمیانه خواهد شد. قرار گرفته است . این پروژه از نظر موقعیت مکانی با دید کوهستان در منطقه خوش آب و هوا و مناسبی قرار گرفته است. همچنین در این محدوده پارک جنگلی چیتگر ، آبشار ، بازار بزرگ ایران ، باملند قرار دارند و این پروژه دسترسی مناسبی به آنها دارد

پروژه شمشاد سازمان جنگلها
برج شمشاد سازمان جنگلها

نحوه خرید و فروش برج شمشاد چیتگر

نحوه خرید و فروش و معامله سهام برج شمشاد چیتگر در تعاونی کارکنان سازمان جنگلها بصورت قطعی انجام خواهد شد و سپس در دفتر اسناد رسمی با اخذ اقرارنامه و وکالت نامه از فروشنده مراحل خرید تکمیل خواهد شد .

فهرست مطالب