پروژه ساحل 3 چیتگر منطقه 22 تهران

پروژه ساحل 3

پروژه ساحل 3 توسط شرکت تعاونی ابنیه ساحل در محدوده مروارید شهر منطقه 22 چیتگر تهران در حال بهره برداری میباشد .

این پروژه 31 طبقه شامل 25 طبقه مسکونی 5 طبقه پارکینگ و 1 طبقه لابی میباشد و در هر طبقه آن 6 واحد مسکونی قرار گرفته شده است.

متراژ واحدها از 105 تا 120 متری میباشد . توجه داشته باشید این پروژه با پروژه ساحل سپانیر واقع در میدان ساحل متفاوت است پروژه نامبرده شده تقریبا آماده تحویل است.

این پروژه در مرحله اسکلت طبقه 6 میباشد و تحویل قطعی پروژه ساحل 3 در تاریخ اردیبهشت 1403 با احتساب جریمه دیرکرد در صورت تاخیر میباشد.

پروژه ساحل 3
پروژه ساحل 3

قیمت پروژه ساحل 3 چیتگر

قبل از محاسبه قیمت پروژه ساحل 3 چیتگر به اطلاع میرسانیم که این پروژه دارای 3 تیپ نوع ساخت میباشد. ساخت با متریال متوسط ، عالی و لوکس که نحوه محاسبه قیمت امتیاز بر اساس این 3 تیپ میباشد.

ابنیه ساحل
ابنیه ساحل

قرارداد ساخت پروژه ساحل ۳ متری ۶۵۰۰ تومان می باشد که به همراه تراکم این برج محاسبه شده و به صورت الحساب از اعضاء گرفته می شود.

واریزی تا تاریخ مرداد سال 1400 مبلغ 540 تا 570 میلیون تومان بر اساس متریال میباشد و نحوه خرید و فروش پروژه ساحل 3 چیتگر بصورت واریزی + حق امتیاز میباشد .

اقساط پروژه ساحل 3

اقساط پروژه ساحل 3 به شرح زیر میباشد ، توجه داشته باشید این مبلغ در سال آینده متفاوت است.

  • متوسط : هر سه ماه مبلغ 34/500 میلیون تومان
  • عالی : هر سه ماه مبلغ 37/500 میلیون تومان
  • لوکس: هر سه ماه مبلغ 40/500 میلیون تومان

امکانات پروژه ساحل مروارید شهر

امکانات پروژه ساحل مروارید شهر شامل استخر سوناT سالن ورزشی، سالن اجتماعات، 4 لاین آسانسور، مهد کودک، هلی پد، روف گاردن ( بام سبز )، کارواش اختصاصی، لاندری روم، سیستم هوشمند BMS میباشد.

با توجه قرار گرفتن تیپ لوکس در متریال ساخت امکانات بیرونی و ظاهری پروژه بر اساس همین متریال در نظر گرفته شده است که بتواند با یک واحد لوکس همخوانی داشته باشد.

موقعیت پروژه ساحل مروارید شهر

این پروژه دسترسی های مناسبی به باغ ملی گیاه شناسی، دریاچه چیتگر،بوستان جنگلی چیتگر،آبشار تهران، ایران مال، تهران مال و مجتمع تجاری طوبی دارد.

و از لحاظ دسترسی و راه های ارتباطی دسترسی نزدیکی به مترو ، بزرگراه خرازی ، اتوبان تهران کرج، حکیم و بلوار اردستانی دارد.

فهرست مطالب