پروژه برج خادمین

پروژه برج خادمین

برج خادمین شهرداری یکی از برج‌ های شهرک مروارید شهر تهران است که در منطقه ۲۲ در محله چیتگر واقع ‌شده است. این پروژه از ۳ برج تشکیل شده که در سال 1398 کلید خورد. مدت پیشرفت فیزیکی این پروژه کاملاً قابل توجه بوده و با توجه به تنوع متراژی که در واحدها و آپارتمان ها دارد می‌تواند پاسخ‌گوی هر سلیقه‌ای باشد. موقعیت مکانی مناسب برج خادمین شهرداری به دلیل قرار گرفتن در شهرک مروارید شهر به گونه‌ای است که توانسته علاوه بر داشتن آب و هوای مناسب، کاملاً خلوت و با آرامش نیز باشد. به عبارت دیگر افرادی که خواهان دور شدن از ازدحام و شلوغی درون شهر هستند می‌توانند با خرید این پروژه به هدف خود برسند. از دیگر مزایای خرید این برج داشتن اقساط مناسب و به‌کارگیری امکانات و متریال باکیفیت است.

قیمت آپارتمان در برج‌های خادمین شهرداری

قرارداد ساخت پروژه برج خادمین شهرداری برای اعضای اولیه بدین شکل است که باید به ‌صورت علی ‌الحساب متری ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان پرداخت کنند که به مناسبت تعاونی طبق برآورد جدید توانسته قیمت جدید را نیز اعلام کند. واریزی‌های اعضاء تا تیرماه ۹۸ حدوداً مبلغی ۱۷۲ میلیون تومان است و اقساط بسته به متراژ هر خانه بین ۹ تا 9.5 میلیون تومان می‌باشد. واحدهای برج خادمین شهرداری به ‌صورت واریزی و امتیاز خرید و فروش شده و تمامی اعضا دارای دفترچه مالکیت هستند و در دفتر تعاونی به‌ صورت قطعی، قابل نقل و انتقال و واگذاری می‌باشند.

مشخصات کلی پروژه خادمین مروارید شهر

برج خادمین شهرداری ۳ برج با ۲۱ طبقه است که فاز یک آن شامل یک برج ۲۱ طبقه که در هر طبقه ۷ واحد با متراژهای ۸۷ تا ۱۳۶ متری از ۱ تا ۳ خواب طراحی شده است که تحویل آن مهرماه ۱۴۰۱ است.

فاز دوم آن یک برج ۲۱ طبقه هر طبقه ۸ واحد با متراژهای ۱۱۷ تا ۱۵۷ متر ۲ و ۳ خواب هستند که تحویل آن مرداد ماه ۱۴۰۱ در مرحله نازک‌کاری است.

فاز سه آن در مرحله تمدید مجوز می‌باشد.

امکانات پروژه خادمین مروارید شهر

امکانات این پروژه شامل: انباری، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، هلی پد، ۴ دستگاه آسانسور. انباری، فضای سبز، پارک برای بازی کودکان، سیستم سرمایش و گرمایش، شوتینگ زباله. سیستم اطفاء حریق، برق اضطراری، رنگ‌آمیزی واحدها، نصب کابینت ‌‌ام دی اف. درهای ضد سرقت، پنجره‌های دوجداره، کاشی‌کاری حمام و سرویس بهداشتی. استفاده از سرامیک درجه ۱ در کف پذیرایی و اتاق خواب‌ها، سویئت سرایداری. سونا، جکوزی، استخر، نورپردازی حرفه‌‌ای. آسانسور مخصوص باربری، کافی شاپ. پارکینگ مخصوص دوچرخه، اینترنت مرکزی، آنتن ماهواره. روف گاردن، سالن ورزشی، باشگاه. سالن بیلیارد و دوربین مدار بسته است.

راه‌های دسترسی به برج خادمین شهرداری

برج خادمین شهرداری در نزدیکی دریاچه و جنگل چیتگر قرار گرفته و دارای آب و هوای کاملا سالم و تمیز است. از مهم‌ترین راه‌های ارتباطی آن نزدیکی به اتوبان‌های بزرگ حکیم و مترو چیتگر است. ایران مال و مجتمع‌های تجاری دیگری نیز در نزدیکی این پروژه قرار گرفته که توانسته امتیاز ویژه‌‌ای برای آن به حساب آید. نزدیکی به مجتمع تفریحی چیتگر نیز از دیگر امتیاز‌های بزرگ این پروژه به حساب می‌آید.

فهرست مطالب