پروژه امام حسن مجتبی یا چیتگر

مشخصات پروژه مسکونی تعاونی امام حسن مجتبی

این پروژه توسط تعاونی مسکن ستاد مشترک ارتش در حال ساخت می باشد.

۴ برج ۲۱ طبقه تشکیل شده است. هر طبقه برج شامل ۶ واحد و متراژ واحدها ۸۵ و ۱۰۰ و ۱۲۰ و ۱۷۰ و پنت هاوس ۲۵۰ متری می باشد. با توجه به نزدیکی پروژه ستاد مشترک به دریاچه تعدادی از واحدهای پروژه دید دریاچه خواهند داشت. واحدهای شرقی پروژه به علت قرار گرفتن در مجاورت ساختمانهای سه طبقه شهرک راه آهن دید بسیار خوبی دارند. پروژه امام حسن دسترسی بسیار خوبی به بلوار امیرکبیر ، بلوار کاشان ، اتوبان همت و حکیم دارد.

تمام واحدهای این پروژه تسویه حساب می باشند و اقساط آنها کامل پرداخت شده است. پروژه ستاد مشترک با اسکلت فلزی ساخته شده و هم اکنون در در یک بلوک در حال نازک کاری و بلوکهای دیگر در حال سفتکاری می باشد.

مشخصات برجهای امام حسن مجتبی

این بلوک ها دارای ۴ طبقه زیر زمین با کاربری پارکینگ و انباری می باشد. طبقه همکف مشتمل بر ورودی اصلی ، لابی ، نگهبانی ، سالن اجتماعات و واحدهای تجاری است. طبقات اول الی شانزدهم شامل ۶ واحد مسکونی در ۳ مساحت مختلف در این طبقات ۲ واحد ۱۲۰ متری، ۲ واحد ۱۰۰ متری و ۲ واحد ۸۵ متری وجود دارد. طبقات هفدهم الی بیستم شامل ۵ واحد مسکونی در ۳ مساحت مختلف در این طبقات ۱ واحد ۱۷۰ متری ، ۲ واحد ۱۰۰ متری و ۲ واحد ۸۵ متری وجود دارد. طبقه بیست و یکم شامل ۲ واحد با مساحت ۲۵۰ متر می باشد. فضای مشاعات این طبقات شامل ۲ دستگاه راه پله و ۴دستگاه آسانسور و کانال شوتینگ زباله و حدود ۸۰ متر مربع لابی می باشد

مشخصات آپارتمانهای پروژه امام حسن مجتبی (ع) :

این واحدها شامل آشپزخانه اوپن ،

سالن پذیرایی خوش نقشه ،

۲ اتاق خواب برای واحدهای ۸۵ و ۱۰۰ متری ،

۳ اتاق خواب برای واحدهای ۱۲۰ و ۱۷۰ و ۲۵۰ متری

واحدهای ۲ خوابه یک حمام و ۳ خوابه دو حمام دارند.

حمام دارای کابین و ۳,۵ متر مربع بالکن می باشد.

سرویس توالت ایرانی و فرنگی ، سیستم گرمایش و سرمایش از نوع داکت اسپیلت متریال مورد استفاده در پوشش کف کل واحد سرامیک درجه ۱ شرکت سینا کلیه شیر آلات از مرغوب ترین برند های ایرانی می باشد. پنجره ها از نوع یو پی وی سی دوجداره می باشد.

واحد تجاری پروژه امام حسن مجتبی :

جهت رفاه حال ساکنین ، این پروژه دارای ۷ باب واحد تجاری ۳۰ متری و دو باب واحد تجاری ۳۴۰ و ۱۰۰ متری با ارتفاع ۶ متر و یک باب واحد ۷۰۰ متر مربعی می باشد.

فهرست مطالب