پروژه الوند چیتگر – پروژه برج الوند

پروژه الوند چیتگر – پروژه برج الوند

این پروژه توسط تعاونی توسعه ابنیه همت در زمینی به مساحت ۹۵۹ متر مربع حال احداث میباشد . این پروژه تجاری مسکونی در میدان موج و کوچه میلاد یکم واقع شده است و شامل 1 برج 7 طبقه میباشد و طبقات این برج به گونه ای تعریف شده است که دارای 4 طبقه مسکونی؛ 1 طبقه تجاری و 2 طبقه منفی می باشد.

تعاونی توسعه ابنیه همت به دلیل کم واحد بودن این پروژه عرضه آنرا به شکل 3 دانگی ارائه داده است تا قدرت خرید را برای اکثریت فراهم شود .

ثبت نام به صورت هر امتیاز، ۳۰ متر از قدرالسهم زمین انجام می گیرد. که برآورد می گردد پس از اخذ جواز به هر سهم حدود ۶۰ متر مربع تراکم مسکونی و حدود ۲۰ متر مربع تراکم تجاری تعلق می گیرد. این تعاونی پروژه زاگرس چیتگر و پروژه البرز کوهک را نیز در کارنامه خود دارد.

موقعیت مکانی پروژه الوند چیتگر

این پروژه در زمره پروژه های اطراف دریاچه شمرده میشود. و موقعیت مکانی پروژه الوند چیتگر در جوار دریاچه چیتگر و باملند میباشد. همچنین دسترسی به بازار بزرگ ایران ( ایرانمال ) ، خیابان های اصلی منطقه مانند امیر کبیر و دسترسی مستقیم به اتوبان های اتوبان های حکیم، همت، آزادگان جنوب به شمال، بزرگراه شهید فهمیده(تهران-کرج) دارد.

پروژه الوند چیتگر
پروژه الوند چیتگر

توجه داشته باشید تعداد محدودی پروژه در جوار دریاچه چیتگر واقع شده و از لحاظ رشد قیمت این پروژه در جایگاه مناسبی برای سرمایه گذاری قرار دارد .

فروش پروژه برج الوند

بنا بر آخرین اطلاعات رسیده از تعاونی تحویل این پروژه در سال 1401 میباشد و هم اکنون در مرحله پایان گودبرداری میباشد .

پروژه برج الوند دارای ۷ متر تجاری میباشد و وارازی بروز تا تاریخ تیر ماه سال 1400 مبلغ 890 میلیون تومان میباشد. و قیمت پروژه بصورت واریزی + امتیاز معامله میشود. که در مجموع 32 امتیاز توسط تعاونی عرضه شده است .

توجه داشته باشید که برای انتخاب واحد اولویت برای رتبه بندی برای اشخاصی با واریزی به موقع و رتبه خوش حسابی میباشد .

قیمت ساخت پروژه برج الوند

با توجه به قدر السهم تجاری پروژه پیش بینی ساخت پروژه توسط تعاونی با قیمت 15 میلیون تومان تخمین زده شده است. و در واقع قدرالهسم تجاری پروژه جهت کاهش هزینه ساخت استفاده خواهد شد.

پروژه الوند ابنیه همت
پروژه الوند ابنیه همت

تعاونی توسعه ابنیه همت

از پروژه های انجام شده توسط تعاونی توسعه ابنیه همت میتوان به پروژه فرزانگان ، پروژه البرز ، پروژه زاگرس و پروژه تجاری لکسون اشاره کرد .

در مجموع این تعاونی سابقه خوبی در ساخت و ساز در منطقه 22 چیتگر تهران دارد

فهرست مطالب