پروژه الهیه و فرشته سپاشهر واقع در منطقه 22 چیتگر

پروژه الهیه و فرشته سپاشهر واقع در منطقه 22 چیتگر

پروژه الهیه و فرشته واقع شده در مروارید شهر منطقه 22 تهران توسط تعاونی توسعه و عمران انصار سازور پایداران ابنیه شهر در زمینی با پلاک ثبتی 12/2097/4  در قالب 2 برج مجزای 31 طبقه ( 25 طبقه مسکونی ، 5 طبقه پارکینگ و 1 طبقه لابی ) که هر طبقه  6  واحد  را شامل شده و در مجموع دارای 300 واحد مسکونی در حال اجرا میباشد . این پروژه در سال 1399 در مرحله اسکلت خریداری شده ولیکن تا اردیبهشت سال 1401 بصورت مسکوت باقی مانده و پس از آن فعالیت خود را شروع کرده است که تا این لحظه 3 طبقه اسکلت اضافه شده که پیشرفت چندانی محسوب نمیشود و یک برج آن در اسکلت طبقه 9 و دیگری در اسکلت طبقه 3 میباشد . . متراژ واحدهای این پروژه بصورت 134 و 140 متری است اما نحوه فروش بر مبنای 140 متری 6 دانگ و 70 متری 3 دانگ میباشد .

پروژه الهیه فرشته سپاشهر
پروژه الهیه فرشته سپاشهر

قیمت امتیاز پروژه الهیه فرشته سپاشهر

این پروژه در حال حاضر بصورت 6 دانگ و 3 دانگ به فروش میرسد که به ترتیب 140 و 70 متر میباشد . جزئیات پرداختی ها بدینصورت میباشد که تا این لحظه 900 میلیون تومان بابت 6 دانگ پرداخت شده که شامل هزینه زمین و تراکم میباشد و هزینه ساخت متری 9 میلیون تومان اعلام شده که بصورت علی الحساب است یعنی قطعا تغییر خواهد کرد بالاتر خواهد رفت . پرداخت اقساط برای این پروژه بصورت میانگین 85 میلیون تومان در مدت زمان 90 روز میباشد و برای 3 دانگ این مبلغ نصف خواهد شد . امتیاز 6 دانگ برای این پروژه از 130 تا 170 میلیون تومان اعلام شده است که مبنای تغییر قیمت را خوشحسابی و پرداخت به موقع اقساط اعلام میدارند . بروز رسانی این مطلب برای 20 تیر سال 1401 میباشد در صورت نیاز به کسب آخرین اطلاعات از قیمت این پروژه با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید .

در نهایت نحوه انتخاب واحد در این پروژه همچون پروژه های دولتی بر اساس خوشحسابی و رتبه بندی واقعی نیست ، بدینصورت که تنها اولویت انتخاب طبقه و جهت وجود دارد و در نهایت ضریب طبقات و مرغوبیت دریافت میشود و اما در برخی پروژه های دولتی با ماهیت تعاونی است که واحدها بر اساس قرعه کشی بین اعضای خوش حساب انجام میپذیرد و ضریب و مرغوبیت طبقات دریافت نمیشود .

قرارداد پروژه الهیه فرشته

قرارداد اولیه بین خریدار و تعاونی بصورت کاردکس میباشد و تعهدات چندانی در این برگه وجود ندارد و به عنوان رسیدی بابت سرمایه گذاری به خریدار داده میشود و موارد بسیاری وجود دارند که در آن مشخص نشده است  همچون جریمه دیرکرد و مدت زمان تحویل ، تکلیف واحدهای تجاری و مشخص کردن این موضوع که آیا 900 میلیون تومان دریافت شده بابت هزینه تراکم و زمین است و یا هزینه اجرا تا مرحله ای که پروژه در آن خریداری شده محاسبه شده است ، متریال و نحوه محاسبه پارکینگ و انباری به همراه نحوه افزایش قیمت ساخت بر اساس نرخ دولتی یا بصورت اعلامی توسط تعاونی . سازنده زمان تحویل پروژه را شفاها 4 ساله اعلام کرده است .

پروژه الهیه فرشته مروارید شهر
پروژه الهیه فرشته مروارید شهر

امکانات پروژه

امکاناتی که در کاردکس پروژه اعلام شده بدینصورت میباشد :

  • سالن اجتماعات
  • سالن ورزشی
  • لابی
  • سیستم اطفا حریق
  • فضای سبز

دیگر امکاناتی که توسط برخی فروشنده ها اعلام میشود به این دلیل که در کاردکس مکتوب نشده است قابل استناد نمیباشد .

موقعیت مکانی پروژه الهیه و فرشته

این پروژه در محدوده مروارید شهر ، انتهای خیابان آرش کمانگیر نرسیده به اتوبان خرازی به سمت غرب واقع شده و در واقع در ضلع جنوبی اتوبان قرار گرفته است . موقعیت قرارگیری دقیق پروژه بر روی نقشه بصورت زیر میباشد .

امتیاز پروژه الهیه فرشته
امتیاز پروژه الهیه فرشته

این محدوده در حال حاضر حالت کارگاهی دارد زیرا بسیاری از پروژه های در حال ساخت منطقه 22 در این محدوده واقع شده اند ولیکن زمین های بسیاری در این محدوده وجود دارند که میبایست ساخته شوند و میتوان آینده خوبی را برای آن از لحاظ آبادانی و رشد پیش بینی نمود .

سوابق سازنده

شرکت تعاونی توسعه و عمران انصار سازور پایداران ابنیه شهر با شماره ثبت 6699 و شماره ملی 14007585777 در سال 1397 تاسیس شده است. علی محمدی به عنوان مدیرعامل و حمید عتباتی به عنوان رئیس هیات مدیره معرفی شده اند. این تعاونی در حال حاضر چندین پروژه در حال اجرا دارد. اما همه آنها در مرحله ابتدایی ساخت هستند. و در واقع پروژه تحویل داده شده از سوی این شرکت وجود ندارد. پروژه کامرانیه، پروژه سفیر، بانک ملی از پروژه های این شرکت میباشند. که همگی در مراحل اولیه قرار دارند. و این نکته را نمیتوان جزو نقطه قوت تعاونی در نظر گرفت زیرا سابقه تحویل واحد خود یک اصل مهم برای رزومه سازنده میباشد .

جمع بندی نهایی

یکی از ایرادات پروژه های این تعاونی بدینصورت است. که به علت شروع همزمان چندین پروژه روند پیشرفت آنها بسیار کند. و در برخی مواقع حتی مسکوت میشود. که این موضوع تاثیر بسیاری بر روی قیمت امتیاز پروژه میگذارد . به عنوان مثال پروژه الهیه فرشته به علت مسکوت ماندن حق امتیاز پایینی دارد. در حالیکه پروژه ها در این مرحله معمولا امتیاز بالاتری خواهند داشت. و این اتفاق برای دیگر پروژه های این تعاونی نیز افتاده و به علت پیشرفت کند و یا مسکوت ماندن پروژه خرید و فروش آن نیز سخت شده است .

فهرست مطالب