پروژه الماس هروی ( پروژه مژده پاسداران ) وزارت دفاع

پروژه الماس هروی ( پروژه مژده پاسداران ) وزارت دفاع

پروژه الماس هروی در زمینی به مساحت 94 هزار متر مربع در قالب 16 بلوک که هر یک شامل 11 طبقه مسکونی 2 طبقه مشاعات و 3 طبقه پارکینگ میباشد. و طبقات مسکونی آن شامل 9 واحد که هریک متراژ متفاوت ( 110 ، 115 ، 117 ، 145 ، 155 ، 178 ، 184 ، 188 ، 192 ) دارند و در مجوع 99 واحد در هر بلوک و 1600 واحد در مجموع میباشد . این پروژه با مشارکت سازنده خصوصی با نام رحیم قربانی به عنوان پیمانکار و وزارت دفاع به عنوان کارفرما در حال بهره برداری میباشد .

سهم هر یک از این پروژه 8 بلوک میباشد و بلوک های ضلع جنوبی متعلق به وزارت وفاع و ضلع شمالی متعلق به سازنده میباشد . این پروژه در مرحله پایان سقف میباشد .

پروژه الماس هروی
پروژه الماس هروی

این مجموعه دارای 200 واحد تجاری در 2 طبقه در همان محدوده ساخت 16 بلوک میباشد و در واقع میتوان آنرا یک شهرک مسکونی در نظر گرفت . آغاز فروش واحد های پروژه الماس پاسداران از آذر ماه سال 1399 بوده و هم اکنون واحد هایی با متراژ بالاتر از 155 توسط سازنده ارائه میشوند و متراژ های پایینتر از خریداران قبلی میبایست خریداری شود .

قیمت پروژه مژده پاسداران

قیمت پروژه مژده پاسداران ( 8 بلوک سهم سازنده ) بر اساس هر متر مربع 60 میلیون تومان بصورت پایه و ضریب افزایش طبقات به ازای هر طبقه 500 هزار تومان محاسبه شده است . آخرین بروزرسانی قیمت این پروژه در سایت تهران برج مربوط به تاریخ دی ماه سال 1400 میباشد . نحوه پرداخت اولیه بدینصورت میباشد که 50 درصد مبلغ کل قرارداد به عنوان پیش پرداخت ، 10 درصد در سال 1401 همزمان با پیشرفت فیزیکی پروژه ، 25 درصد هنگام تحویل واحد و مابقی ( 300 الی 500 میلیون تومان ) در موعد تحویل سند میبایست پرداخت شود .

قرارداد و موعد تحویل

نحوه عقد قرارداد فی مابین خریدار و فروشنده بصورت مبایعه نامه ای و در فرمت املاک میباشد و تعهداتی که در آن ذکر خواهد شد محدود خواهد بود بدینصورت که متریال در قرارداد مشخص نخواهد شد و صرفا تحویل واحد با امکاناتی نظیر کابینت ، هود ، سینک ، کمد دیواری و … ذکر خواهد شد و تعهدی بابت متریال مصرفی وجود نخواهد داشت

همچنین موعد تحویل واحد برای تحویل واحد را در واقع زمان تحویل واحد مسکونی به همراه پارکینگ و انباری ذکر کرده اند و با توجه با امکاناتی که در این پروژه وجود دارد ممکن است تحویل کامل امکانات زمان بر باشد و تعهد زمانی مشخصی در این باره در مبایعه نامه اولیه وجود نخواهد داشت و این از ایرادات این پروژه میباشد . قابل ذکر است که سازنده از رزومه قوی برخوردار میباشد و سابقه منفی در کارنامه وی وجود ندارد .

موعد تحویل پروژه شهریور ماه سال 1401 اعلام شده و دارای جریمه دیرکرد بصورت اجاره روزانه به قیمت روز محاسبه و به خریدار به عنوان ضرر و زیان پرداخت خواهد شد .

پروژه مژده هروی
پروژه مژده هروی
امکانات پروژه الماس پاسداران

امکانات پروژه الماس پاسداران که توسط سازنده اعلام شده به شرح زیر میباشد .

  • سالن اجتماعات
  • سالن بدنسازی
  • سالن بلیارد و بولینگ
  • مهد کودک و فضای بازی کودکان
  • لابی مبله
  • سرمایش و گرمایش داکت اسپلیت کانالی ( کوندانسور در بالکن قرار میگیرد )
  • پارکینگ و انباری

توجه داشته باشید پروژه الماس پاسداران دارای مشاعات آبی نمیباشد. و ظرفیت پارکینگ برای متراژ 175 متر به بالا به ازای هر واحد 2 عدد و متراژهای پایین تر 1 عدد میباشد. و قیمت گذاری پارکینگ اضافه در حال حاضر حدود 250 میلیون تومان به ازای هر جای پارک میباشد .

موقعیت پروژه الماس هروی

موقعیت پروژه الماس هروی در نزدیکی اتوبان صیاد شیرازی میباشد . این پروژه از شمال به اتوبان صدر و از شرق به اتوبان امام علی راه دارد. و در نبش خیابان مژده پایینتر از ایستگاه مترو حسین آباد در منطقه 4 شهرداری تهران قرار دارد . بیشترین تعداد واحد ساختمانی در حال اجرا بعد از این سازه برج چناران تهرانسر با 1100 واحد در منطقه 21 تهران میباشد

پروژه الماس پاسداران
پروژه الماس پاسداران

مقایسه قیمت پروژه

با توجه به قرار گرفتن این پروژه در محدوده حسین آباد قیمت آپارتمان نوساز در این محدوده متری 55 میلیون تومان میباشد ولیکن انتخاب برج نشینی یا آپارتمان نشینی کاملا بر اساس سلیقه خریدار میباشد . در برج ممکن است تعداد واحد های هر طبقه بیشتر باشد. ولیکن امکاناتی داشته باشید. که در آپارتمان وجود نداشته باشد. از طرفی هم داشتن قدرالسهم زمین در واحد آپارتمانی و کم واحد بودن به مراتب میتواند ارزشمندتر باشد .

از لحاظ مقایسه قیمت پروژه الماس مژده با قیمت منطقه میتوان قیمت آنرا بالاتر برآورد کرد البته در پروژه هایی که به شکل پیش فروش فروخته میشوند قیمت بر اساس بالاترین قیمت منطقه در روز محاسبه میشود و این امر طبیعی میباشد .

بررسی نهایی

اگر به دنبال سرمایه گذاری در پیش خرید پروژه های مسکونی ، تجاری و اداری در تهران هستید. میتوانید بودجه خود ، مدت زمان مورد انتظار ، میزان ریسک پذیری و بازگشت سرمایه توقع داشته را مشخص کرده و از گزینه لیست پروژه ها ، آنها را بررسی فرمائید .

فهرست مطالب