پروژه البرز کوهک ، پروژه البرز ابنیه همت منطقه 22

پروژه البرز کوهک ، پروژه البرز ابنیه همت منطقه 22

پروژه البرز واقع در محدوده کوهک ضلع جنوب شرقی دریاچه چیتگر منطقه 22 تهران توسط تعاونی ابنیه همت در در زمینی به مساحت 1703 در حال اجرا میباشد .

این پروژه بصورت تجاری مسکونی میباشد که شامل یک برج 12 طبقه مشتمل بر 7 طبقه مسکونی؛ 1 طبقه تجاری و 4 طبقه منفی برای پارکینگ و انباری واحد ها در نظر گرفته شده است. این پروژه هم اکنون در مرحله گودبرداری میباشد . این تعاونی پروژه زاگرس چیتگر و پروژه الوند چیتگر را در نیز در حال اجرا دارد

قیمت پروژه البرز کوهک

این پروژه هم اکنون در مرحله نصب سازه فلزی میباشد و نحوه واگذاری پروژه توسط تعاونی بصورت اعطای امتیاز بوده است که هر امتیاز شامل 50 متری مسکونی و 7 متر تجاری میباشد و یا 60 متری مسکونی بعلاوه 15 متر تجاری میباشد .

پروژه البرز کوهک
پروژه البرز کوهک

قیمت پروژه البرز کوهک بر اساس واریزی + امتیاز میباشد و واریزی پروژه تا تاریخ امروز مبلغ 665 میلیون تومان برای 50 + 7 میباشد .

اقساط اعلام شده توسط تعاونی برای سال 1400 به منظور ساخت پروژه در حدود 30 میلیون تومان میباشد . مدت زمان تقریبی ساخت و تکمیل پروژه حدود 32 ماه برآورد گردیده است و هم اکنون در مرحله فوندانسیون و شروع اسکلت میباشد .

امکانات پروژه البرز چیتگر

امکانات پروژه البرز چیتگر بدینصورت اعلام شده است. سالن ورزش ، زمین ورزش ، درب ضد سرقت ، سالن اجتماعات ، آنتن مرکزی ، دوربین مداربسته ، سیستم سرمایش و گرمایش اختصاصی ، سیستم اعلان و اطفای حریق ، سالن ورزش ، سیستم اعلام و اطفائ حریق ، آنتن مرکزی ، پارکینگ مهمان ، فضای سبز و پارک بازی کودکان میباشد.

موقعیت پروژه البرز ابنیه همت

موقعیت پروژه البرز ابنیه همت از نظر دسترسی های اصلی این پروژه از طریق اتوبان شهید همدانی (شهید حکیم)، شهید همت، آزادگان و آزادراه تهران کرج می باشد.

پروژه البرز ابنیه همت
پروژه البرز ابنیه همت

فاصله این مجتمع تا نزدیک ترین ایستگاه مترو که مترو چیتگر می باشد ۵ دقیقه می باشد.

از مراکز تفریحی و تجاری نزدیک این پروژه می توان به پاساژ طوبی، پارک آبی اپارک، بوستان جنگلی چیتگر، دریاچه چیتگر و بام لند نام برد.

نحوه خرید و فروش پروژه البرز کوهک

خریداران پس از عقد قرارداد دفترچه عضویت پروژه البرز کوهک دریافت خواهند کرد و تمامی امتیازات دارای دفترچه مالکیت میباشد .

قبل از هرگونه نقل و انتقال میبایست اقساط دفترچه بررسی شده و استعلام گرفته شود. زیرا یکی از شروط انتخاب طبقه و واحد بر اساس پرداخت به موقع اقساط اولویت بندی میشود. و بر اساس جدولی که در بالا اشاره شد میبایست با تعاونی تسویه شده باشد .

فهرست مطالب