پروژه اسپرلوس برج اسپرلوس چیتگر

پروژه اسپرلوس برج اسپرلوس چیتگر

پروژه اسپرلوس در زمینی به مساحت 32212 متر مربع در ضلع جنوبی مروارید شهر با پلاک ثبتی 4/2011 واقع شده است و مجری آن برما گستر همت با ماهیت تعاونی  میباشد . این پروژه دسترسی مستقیم به اتوبان همت و حکیم دارد و دسترسی نزدیک به دریاچه چیتگر ، پارک چیتگر ، آبشار تهران و باغ موزره گیاه شناسی دارد .

مجری اجرای این پروژه انبوه سازی ابنیه همت اسپرلوس میباشد و شامل 18 بلوک 12 طبقه میباشد و 8 واحد در هر طبقه قرار گرفته است متراژ واحد ها 100 متری 2 خوابه، 130 متری 3 خوابه میباشد و زمان تحویل سال 1404 تخمین زده شده است و البته زمان دقیق بعد از شروع گودبرداری مشخص خواهد شد . در حال حاضر زمین های این محدوده در مرحله تغییر کاربری برای اخذ جواز مسکونی میباشند که طبق آخرین اطلاعات ما به تاریخ امروز در اسفند ماه سال 1400 وضعیت پرونده زمین های مربوط در شهرداری در حال بررسی میباشد .

این پروژه در مجموع 1008 واحد مسکونی دارد که تعداد 504 واحد آن واحد 100 متری و مابقی واحد 130 متری 3 خوابه میباشد . همچنین سازه این پروژه بصورت بتنی میباشد . توجه داشته باشید تا زمان شروع عملیات ساخت و تایید دستور نقشه متراژ واحد ها میتواند متغیر باشد .

آخرین بروز رسانی قیمت پروژه اسپرلوس

در تاریخ دی ماه سال 1400 واریزی بروز برای واحد 100 متری مبلغ 470 میلیون تومان میباشد . برای کسب آخرین اطلاعات از قیمت پروژه با کارشناسان ما در تهران برج تماس جاصل فرمائید

امکانات پروژه مسکونی اسپرلوس 2

امکانات پروژه مسکونی اسپرلوس بدینصورت از طرف تعاونی اعلام شده است .

پارکینگ اختصاصی مهمان ، آسانسور باربری ، روف گاردن ، سیستم هوشمند مدیریت ساختمان ( BMS ) ، شوتینگ ، مجموعه ورزشی ، مهدکودک و پارک بازی کودکان ، سالن اجتماعات ، سینما ، استخر سونا جکوزی ، پیست دوچرخه سواری ، نور عالی برای تمام واحدها

توجه داشته باشید امکاناتی از پروژه را میتوان ملاک قرارداد که در قرارداد ذکر شود و همچنین متریال مصرفی نیز بدین شکل میباشد و تا زمانیکه در قرارداد فی مابین خریدار و سازنده ذکر نشده باشد نمیتوان بصورت قطعی متریال و امکانات پروژه را ذکر کرد.

پیش فروش پروژه اسپرلوس

نحوه نقل و انتقال و پیش فروش پروژه اسپرلوس بصورت واریزی + حق امتیاز میباشد. و در تاریخ نوشتن این مطلب واریزی واحد 100 متری 350 میلیون تومان میباشد. و حق امتیاز با توجه به شرایط پرداخت دارای قیمت متفاوتی میباشد. همچنین نقل و انتقال در دفتر تعاونی انجام میشود .

پروژه اسپرلوس در منطقه ای واقع شده است. که پروژه های دیگری نیز مانند پروژه رومنس وجود دارند. و کلیت این پلاک ثبتی بدینصورت است که در دست اقدام برای تغییر کاربری و اخذ جواز در شهرداری میباشد. و در واقع نمیتوان تاریخ دقیقی از شروع عملیات ساخت ذکر کرد و اگر هم تغییری در وضعیت یکی از پروژه ها ایجاد شود در واقع برای کلیه پروژه های محدوده میباشد .

در نتیجه تخمین زمان گودبرداری و عملیات ساخت را نمیتوان انجام داد. و به محض تغییرات در وضعیت زمین در همین بخش به اطلاع شما خواهیم رساند . قیمت ساخت پروژه نیز بصورت علی الحساب میباشد و تغییر خواهد کرد. اما هزینه زمین و تراکم بصورت ثابت بوده و در مرحله خریداری زمین از اعضا دریافت میشود . همچنین پروژه در مرحله کنونی دارای وام تایید شده نمیباشد. زیرا اصولا در این مرحله از ساخت نمیتوان برای آن وامی دریافت کرد. و دریافت هرگونه تسهیلات منوط به پیشرفت پروژه تا حداقل 30 درصد آن میباشد .

سوابق کارفرما برج اسپرلوس

برما گستر همت در تاریخ 1395/7/27 تاسیس شده و در سال 1399 با مجوز اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان تهران نام شرکت خود را به انبوه سازی ابنیه همت اسپرلوس تغییر داده است. سعید محمودی مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره این شرکت میباشد . این پروژه دارای سابقه اجرایی بنام خود تعاونی نمیباشد. و صرفا عضویت مدیر عامل و یا اعضای هیات مدیره در پروژه های دیگر را نمیتوان بنام سابقه این تعاونی در نظر گرفت و ظاهرا مدیریت اجرایی این پروژه بر عهده بازنشستگان ارگان یا تعاونی دیگر میباشند

فهرست مطالب