پروژه آترا ، فروش برج آترا چیتگر منطقه 22 تهران

پروژه آترا ، فروش برج آترا چیتگر منطقه 22 تهران

پروژه آترا واقع در بلوار کوهک منطقه 22 چیتگر تهران توسط سازنده شخصی ( مهندس هاشمی ) احداث شده است .این سازنده پروژه های بسیاری در منطقه 22 اجرا و تحویل داده است .

برح آترا
برح آترا

این پروژه یک بلوک 17 طبقه شامل 13 طبقه مسکونی ، 3 طبقه پارکینگ و 1 طبقه لابی مجلل است . هر طبقه شامل 6 واحد میباشد و در مجموع 87 واحد مسکونی در آن قرار گرفته است . سازه این برج اسکلت بتنی با استفاده از دیوارهای برشی بسیار است که مقاومت سازه را در برابر زلزله افزایش میدهد .

این پروژه در دسته پروژه های شخصی ساز لوکس قرار دارد و از متریال بروز در آن استفاده شده و طراحی مجللی دارد . متراژ واحدهای برج آترا 87 ، 97 ، 107 و 122 متری (دوخوابه) و 135 و 145 متری (سه خوابه) است و در واحد های دو خوابه فقط متراژ 90 دارای اتاق خواب مستر میباشد . این برج در سال 99 تحویل داده شده و قابل سکونت است .

موقعیت برج آترا چیتگر

موقعیت پروژه آترا چیتگر در بلوار کوهک روبروی مجتمع تجاری اداری طوبی در خیابان سهراب سپهری میباشد . این پروژه دسترسی بسیار خوبی به اتوبان حکیم ، اتوبان همت و همچنین مرکز خرید طوبی ، مرکز خرید تهران مال ، دریاچه چیتگر ، مرکز خرید باملند و پارک جنگی چیتگر دارد .

قیمت برج آترا

پیش فروش این پروژه بصورت قطعی بوده است و هم اکنون با پایان پروژه تنها 5 درصد مبلغ کل بابت احذ سند مانده و مابقی بصورت نقد میبایست پرداخت شود . هر طبقه 2 درصد افزایش قیمت خورده است و خریداران میتوانند کد رهگیری در هنگام خرید دریافت کنند .

قیمت کنونی فروش برج آترا در تاریخ شهریورماه سال 1400 به ازای هر متر 45 میلیون تومان اعلام میشود و قیمت رهن آن 550 میلیون برای واحد 90 متری اعلام شده است .

امکانات پروژه آترا

امکانات پروژه آترا بصورت زیر میباشد :

  • 3 لاین آسانسور 15 نفره
  • مشاعات 890 متر با ارتفاع 5 متر در طبقه همکف
  • سالن ورزش
  • سالن مراسم و تشریفات
  • لاندری
  • سیستم پارکینگ هوشمند
  • مهد کودک
  • پارکینگ و انباری
  • متریال لوکس
برج آترا چیتگر
برج آترا چیتگر

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون خرید و فروش و نقل و انتقال برج مجلل اترا با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید و یا برای بررسی پروژه های مشابه با قیمت قطعی میتوانید پروژه تریتیوم شامل 3 فاز توسط شرکت نیکان سازه سدید ، پروژه مروارید خیام توسط سازنده شخصی مهندس لالوی و پروژه مهتاب چیتگر2 توسط شرکت الدوز آذربایجان را بررسی فرمایید . در صورتیکه قصد شما سرمایه گذاری نیست و پروژه ای با زمان تحویل نزدیکتر برای سکونت مد نظر شما است میتوانید با ما تماس حاصل فرمایید .

فهرست مطالب