شرکت تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت

شرکت تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت

شركت تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت  در تاريخ 1391/1/21 در قالب شركت تعاونی تاسيس و با شماره ثبت 424074 در تاريخ 1391/1/21 در اداره ثبت شركتها تهران به ثبت رسيد . بر اساس ماده 3 اساسنامه مصوب 1390/11/13 موضوع فعاليت شركت به شرح ذيل مي‌باشد :

تهیه زمین با کاربری مناسب از منابع مجاز به منظور احداث ابنیه و فعالیتهای ساختمانی عمرانی در زمینه ساخت اماکن تجاری، اداری، آموزشی، مذهبی، درمانی، ورزشی، شهرک سازی، راه سازی، پل سازی، سدسازی، معماری، ایجاد نیروگاه، ابنیه های سبک و سنگین و … اجرای پروژه های تأسیساتی و خدماتی و نظایر آن بدون محدودیت به فعالیت خاص، مستقل و یا با استفاده از خدمات موسسات تخصصی و پیمانکاری ذیربط با رعایت ضوابط قانونی و قراردادهای منعقده با منابع واگذارنده زمین، سرمایه گذاران، متقاضیان و اشخاص حقیقی و حقوقی طرف قرارداد با شرکت.

اهداف تعاونی:

  • ترویج  تحکیم مشارکت، همکاری و تعاون عمومی
  • تأمین نیازهای مشترک اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی اعضاء و کمک به تحقق عدالت اجتماعی
  • عمران – توسعه – آبادنی
  • انجام پروژه عمرانی
  • پاسخگویی به نیاز های متنوع و جدید متقاضیان و سرمایه گذاران
  • ایجاد کلینیک مشاوره سرمایه گذاری و برقراری ارتباط مستمر با متقاضیان
  • پذیرش مشارکت سرمایه گذاری از طرق مختلف ( سپرده گذاری ، سهمی ، متری واحدی و)
  • استفاده از فن آوری های روز دنیا در طراحی و اجرا
  • گسترش خدمات آموزشی ، مهندسی و مدیریت ساخت و افزایش سطح دانش در حوزه های مرتبط
  • تولید و عرضه ابنیه و خدمات مهندسی با سطح کیفیت جهانی
  • شناسایی و ارتباط مستمر با منابع تامین کننده معتبر تجهیزات و مصالح ساخت

معرفی پروژه های شرکت تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت

پروژه تجاری اداری لکسون (Lexon ) تعاونی توسعه ابنیه همت

پروژه تجاری اداری لکسون (Lexon ) تعاونی توسعه ابنیه همت

برج مجلل لکسون در 30 طبقه با کاربری تجاری اداری ( service office & home office ) در ساحل شرقی دریاچه بزرگ تهران در حال ساخت می باشد .
طراحی این پروژه توسط گروه معماری مهندس فرزاد دلیری انجام شده است. به لحاظ موقعیت مکانی، این برج در 18 هکتار باغ آرامش و دارای دید مستقیم به دریاچه بزرگ تهران میباشد.
سرمایه گذاری و بهره برداری توسط شرکت خصوصی تعاونی توسعه ابنیه همت انجام خواهد شد .
از ویژگی های قابل ذکر پروژه لکسون علاوه بر طراح بسیار مطرح و معتبر آن و شرکت توسعه ابنیه همت به عنوان سازنده ، که یکی از برجسته ترین شرکتهای ساختمانی منطقه 22 می باشد ، می توان همجواری دریاچه زیبای چیتگر و دسترسی های فوق العاده پروژه به بزرگراههای همت و حکیم و اتوبان کرج اشاره نمود.زیرا یکی از مزایای مهم هر پروژه تجاری اداری سهولت دسترسی به آن می باشد که این مزایا پروژه لکسون را پروژه ای منحصر به فرد نموده است.
مشخصات عمومی پروژه لکسون :
– تعداد طبقات: 30 طبقه
-زیر بنا: 69000 متر مربع، – تعداد واحد اداری: 188 ،- تعداد واحد تجاری:60
آیا شما هم ……

نقل قول:

مجبور شده اید تا پاسی از شب در دفتر خود درگیر جلسات کاری باشید و با این حال مجبور به رانندگی تا منزلتان شوید؟
مجبور شده اید برای برگزاری جلسه مهمی در ساعات اولیه روز، صبح بسیار زود از خواب بیدار شوید؟
مجبور شده اید جهت پذیرایی بسیار ویژه از مهمانان خود در دفتر کارتان، قرارتان را در یک هتل برگزار کنید؟
مجبور شده اید برای اینکه جلسه کاریتان تا دیر وقت طول کشیده مهمانان خود را از درب پارکینگ بدرقه کنید؟
حال تصور کنید!
جلسه دوستانتان را در تراس محل کارتان با دید و منظر دریاچه و هوای مطبوع باغ آرامش برگزار می کنید.
تا دیر وقت مشغول انجام کارهایتان بوده اید و به جای رانندگی در حالت خستگی برای رسیدن به منزل باشد تمام امکانات منزل را در محل کارتان داشته باشد.
با یک تماس تلفنی می توانید پذیرایی با کیفیت خدمات یک هتل 5 ستاره را در محل کارتان و برای مهمانانتان داشته باشید.
در محل کارتان می توانید زندگی کنید و خدمات یک هتل 5 ستاره دریافت کنید.
خانه ای در محل کارتان داشته باشید ..
Home office به فضایی برای کسب و کارهای کوچک و یا مستقل گفته می شود که با منزل مسکونی شخص تلفیق شده باشد. ارائه خدمات Hoteling از امتیازاتی است که یک ساختمان Home office را از دیگر ساختمان های اداری متمایز می سازد. به این معنی که سیستم ارائه دهنده این خدمات به صورت 24 ساعته به کلیه واحدهای برج سرویس پذیرایی و نظافتی و سایرخدمات مورد نیاز را ارائه می نماید. برخلاف ساختمانهای اداری، در این ساختمانها زمانبندی کار انعطاف پذیر است و شخص میتواند برنامه شخصی خود را طبق سلیقه و خواسته خود تنظیم کند. تمام ویژگی های بالا را می توانید در واحدهای اداری پروژه تجاری اداری لکسون یکجا داشته باشید.

سرمایه گذاری در منطقه 22

پروژه تجاری اداری لکسون بر اساس نوع تعریف و طراحی آن و بر اساس نیازهای روز شکل گرفته و با جدیدترین متدهای ساخت برج های تجاری اداری منطبق گردیده است و بر این اساس این پروژه جزء معدود برج های تجاری اداری ایران بوده که دارای بیزینس پلن مشخص می باشد و همانطور که در بالا شرح داده شد واحد های اداری پروژه بصورت home office تعریف گردیده است که این ویژگی و دیگر ویژگی ها که به اختصار در بالا ذکر گردید پروژه لکسون را در زمره برج های تجاری اداری بسیار لوکس ایران قرار خواهد داد.

بـــرج مـسکـــونی آسمـــان آبـــی

بـــرج مـسکـــونی آسمـــان آبـــی در زمینی به مساحت 991 متر مربع واقع در منطقه 22 تهران- میدان ساحل- بلوار جوزانی- خیابان تبریزی در محدوده شمال دریاچه چیتگر قرار گرفته است. این پروژه شامل 16 طبقه می باشد که از 12 طبقه مسکونی و 1 طبقه همکف( شامل بخشهای تجاری) و 3 طبقه پارکینگ برخوردار است.

وجود دسترسی شرقی  – غربی و مسیر اتوبان تهران شمال در ادامه بزرگراه آزادگان مــنطقـــه 22 را بر سر چهار راه شمال، جنوب، شرق و غرب کشور قرار داده است، این محدوده  قابلیت دسترسی منطقه ای و فرا منطقه ای بی نظیری در سطح تهران و کشور دارد و براستی آخرین امید شهر تهران برای تحقق یک الگوی مناسب و بهینه زندگی شهری است.

برج مسکونی آسمان آبی با چشم اندازی زیبا به ساحل شمالی دریاچه چیتگر از پروژه های ویژه مسکونی منطقه 22 تهران در محدوده دریاچه می باشد.

در زمینی به مساحت ۹۹۱ متر مربع ساخته شده است که در سال ۱۳۹۸ به اعضا تحویل داده شده است .
برج آسمان آبی یکی از کم واحد ترین برج آپارتمان های کل منطقه ۲۲,با ۲۰ واحد مسکونی در ۱۱ طبقه میباشد. طبقه ۱ تا ۹ هر طبقه ۲ واحد به متراژ ۱۵۰ متر ۳ خواب دارای ۱ خواب مستر و طبقه ۱۰ و ۱۱ تک واحدی به متراژ ۱۸۰ متر طراحی شده است .
تمام واحد ها دارای تراس ۸ الی ۱۲ متری /پنجره های قدی از ۳ جهت شمال / جنوب / غرب,نور گیر عالی و چشم انداز بینظیری هستند .

واحد ها به صورت شرقی,غربی طراحی شده اند و از جنوب دید به شهرک و دریاچه را دارند و از شمال غرب و شمال شرق دید به کوهستان که جلویه خاصی به برج داده است .
برج آسمان آبی دارای لوکیشنی بینظیری حد فاصل میدان ساحل و میدان دریاچه میباشد که به مراکز خرید باملند و مجموع تفریحی دریاچه شهدای خلیج فارس برای ساکنین برج به راحتیقابل دسترسی میباشد .‌
دستری به بزرگراه خرازی کمتر از ۱ دقیقه با خودرو شخصی شما امکان پذیر میباشد .
سازنده این برج یکی از تعاونی های خوش نام سطح منطقه میباشد,به نام ” تعاونی مسکن توسعه ابنیه همت “, با رزومه ای درخشان و ساخت برج های لوکس در منطقه ۲۲ که میتوان به پروژه های ( لکسون – برج فرزانگان ) اشاره کرد و به تازگی ۲ پروژه به نامهای الوند و البرز هم در دست اقدام دارد .‌
برج آسمان آبی برای تمام واحدها ۲ پارکینگ مجزا در نظر گرفته است . انباری ۶ الی ۱۵ متری برای تمام واحد ها با جانمایی مناسب کنار پارکینگ .
سازه بسیار مستحکم فلز پیچ و مهره مقاوم تا ۷.۵ ریشتر زلزله
سیستم اعلام و اطفای حریق
سالن اجتماعات
لابی و لابیمن
سالن ورزش
۲ لاین آسانسور با سرعت عالی

مشخصات برج آسمان چیتگر

برج آسمان آبی چیتگر در قالب 12 طبقه مسکونی با متراژ 146 متر سه خواب ساخته شده است.

در هر طبقه این برج فقط 2 واحد مسکونی قرار دارد . جزو کم واحد ترین برج ها در منطقه 22 به حساب می آید.

 

امکانات برج آسمان آبی چیتگر

برج آسمان آبی چیتگر دارای 2 لاین آسانسور ، پارکینگ و انباری ، سالن اجتماعات ، سالن ورزش و… می باشد.

 

لوکیشن برج آسمان آبی چیتگر

برج آسمان آبی چیتگر در شمال دریاچه قرار دارد وتعدادی از  واحد های آن دید کوه و دریاچه و همین طور لوکیشن بسیار قوی دارند.

دسترسی برج آسمان آبی چیتگر به مراکز تجاری و تفریحی و خدماتی از جمله دریاچه چیتگر، اوپارک ، پارک جنگلی چیتگر، ایرانمال ، درمانگاه و …  می باشد.

 

سازنده برج آسمان آبی چیتگر

برج آسمان آبی چیتگر را تعاونی ابنیه همت در سال 1398 تحویل داده است.

پروژه زاگرس

​​​​متراژ کل زمین : ۷۰۰۰ متر مربع
​​​
هر عضو دارای امتیاز ۶۰ متر مسکونی و ۱۵ متر تجاری می باشد

تعداد بلوک،تعداد طبقه، واحد برج زاگرس

پروژه زاگرس دارای یک بلوک ۲۱ طبقه مسکونی است.
​​​​​
معماری پروژه زاگرس
برعهد جناب مهندس فرزاد دلیری می باشد.

امکانات زاگرس

سالن اجتماعات، سالن ورزش اختصاصی ،لابی هتلینگ و مجلل،انتن مرکزی ،اینترنت مرکزی و…

شرایط پیش فروش پروژه زاگرس ابنیه همت
​​​​​​​

واریزی اولیه + امتیاز + اقساط

هزینه ی زمین و جواز و تراکم مبلغ ۹۵۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان میباشد که اعضا براساس اقساطی که در ادامه ذکر میشود باید بابت تراکم و زمین به تعاونی پرداخت میشد
واریزی به روز پروژه ۱.۰۷۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان می باشد (۱۴۰۱/۰۳/۰۳)

که ۷۵میلیون تومان هم بابت اقساط وام اضافه شد
امتیاز چیست
امتیاز همان مبلغ سودی است که فروشنده بابت اقساطی که تاکنون پرداخت کرده است و حق عضویت دریافت می کند و به آن امتیاز سود سرمایه گذاری هم می گویند.

پروژه زاگرس

آدرس: منطقه ۲۲ تهران-ضلع شرق دریاچه چیتگر-در مجاورت دریاچه و باملند

 

تمامی افرادی که شناخت کامل از پروژه های چیتگر و املاک منطقه ۲۲ چیتگر دارند منتظر پروژه دیگر از تعاونی پر رزومه ابنیه همت بودند . پروژه زاگرس با موقعیت مکانی فوق العاده در نزدیکی دریاچه و در جایگاهی که تمامی پروژه های اطراف ساخته شده اند قرار گرفته است . این پروژه سومین پروژه از پروژه های ابنیه همت است که سال ۹۹ آغاز کرده است و نام رشته کوه های ایران را بر آن نهاده است
زاگرس ، الوند ، البرز

پروژه لکسون ۲ به صورت سه دنگ سه دنگ خرید و فروش می شود و هر سه دنگ آن ۶۰ متر مسکونی و ۱۵ متر تجاری می باشد.

​​​​​​
تعاونی ابنیه همت  این تعاونی از زمانی که برج نشینی در منطقه ۲۲ شروع به کار کرد . در ابتدا جزئی از ۲۱ تعاونی اتحادیه رسا بوده است که شهرک نمونه ،پارسیا، برج آرتیمس را ساخته است در سال ۹۱ این تعاونی، به تعاونی عمرانی تبدیل شده است که پروژه های آسمان ابی، برج لکسون و برج فرزانگان را ساخته است. سال ۹۸ و سال ۹۹ تعاونی ابنیه همت دست پر به میدان آمده است با سه پروژه زاگرس، برج الوند و برج البرز که گلچینی از بهترین موقعیت های دریاچه چیتگر است.

البرز در کوهک و پروژه زاگرس رینگ دوم دریاچه سمت باملنداست که نویدی از یک پروژه خوش ساخت.

هم اکنون تعاونی ابنیه همت پروژه آسمان آبی یا آسمان چیتگر را تحویل داده است، پروژه اداری تجاری لکسون را در مرحله نازک کاری دارد، پروژه البرز را در مرحله اسکلت در حال کار است و همچنین تحویل برج مجلل فرزانگان را انجام داده است.

لوکیشن برج زاگرس تعاونی ابنیه همت

بررسی کارشناسی موقعیت پروژه زاگرس نشان می دهد که این پروژه در رینگ دوم دریاچه چیتگر واقع شده استو دارای لوکیشن آینده داری است و در مکانی قرار گرفته است که تمامی امکانات در اطراف آن مهیا است از طرفی این پروژه در نزدیکی  اتوبان همت،اتوبان حکیم،آزادگان شمال و جنوب و همچنین اتوبان شهید فهمیده قرار دارد. پروژه لکسون ۲  به مراکز توریستی تهران همچون ایرانمال ، دریاچه چیتگر و پارک جنگلی چیتگر نزدیک می باشد .​​​​​​​

پروژه زاگرس

که جزو برج های اطراف دریاچه چیتگر می باشد، به این دلیل که در بهترین نقطه منطقه ۲۲ واقع شده است دارای مبلغ زمین تراکم بالایی می باشد.
مبلغ زمین تراکم این پروژه متری ۱۲ میلیون و پانصد هزار تومان است که البته به دلیل سهم تجاری که پروژه دارد مبلغی منصفانه بوده و سودآوری خوبی برای خریدار دارد.
مبلغ قرارداد ساخت در تمامی پروژه های تعاونی ساز یکسان بوده و به متریال و سازه ای که سازنده استفاده می کند بستگی دارد.
البته سازه بتنی قیمت پایین تری نسبت به اسکلت دارد.
متریال و امکانات استفاده شده در پروژه زاگرس در قیمت آن در آینده تاثیر بسزایی دارد.

مشخصات کلی برج زاگرس تعاونی ابنیه همت​​​​​

پروژه زاگرس دارای پلاک ثبتی ۱۸۶۳/۱۳۶۲۰ و ۱۸۶۳/۱۲۵۳۸ می باشد این پروژه دارای ۷۰۰۰ متر زمین می باشد و به دلیل  زمان بر بودن اخذ جواز تعداد طبقات پروژه زاگرس هنوز مشخص نمی باشد.

زمان تحویل پروژه زاگرس
​​​​​​​

زمان تحویل پروژه زاگرس ۱۴۰۵/۱۰/۳۰ می باشد و چنانچه بیشتر از این زمان تحویل پروژه طول بکشد تعاونی موظف است به ازای هر ماه دیرکرد مبلغ ۲ میلیون تومان هزینه دیرکرد و وجه التزام پرداخت نماید.

شرایط نقل و انتقال پروژه مسکونی _تجاری زاگرس
​​​​​​​

پروژه زاگرس دارای پیش سند یا دفترچه تعاونی می باشد و نقل و انتقال به صورت قطعی و رسمی در دفتر تعاونی صورت می گیرد و یک دفترچه از آن داخل تعاونی موجود می باشد و دفترچه دیگر در اختیار خریدار قرار می گیرد.

فروشندگان و خریداران قبل ازخرید استعلام را از تعاونی باید بگیرند و در نقل انتقال هم درتعاونی صورت گیرد.
پروژه زاگرس به صورت امتیاز و واریزی خرید و فروش می شود.

اقساط وام پروژه پیش فروش زاگرس در سال ۱۴۰۰

​​​​​​​دستور ساخت پروژه زاگرس با کاربری مسکونی و تجاری صادر شده است و با توجه به اخذ وام برای پروژه و انعقاد قرارداد خرید آهن مورد نیاز اسکلت پروژه و همچنین ساخت آن به منظور جلوگیری از بالا رفتن هزینه در اثر افزایش قیمت آهن در سال آینده اقساط زیر به صورت علی الحساب اعلام میگردد.

اطلاعیه تعاونی توسعه ابنیه همت برای اقساط جدید در سال ۱۴۰۱:

​​​​​​​
بدیهی است که اقساط صرفا جهت باز پرداخت وام اخذ شده می باشد که وجه آن به طور کامل صرف خرید آهن مورد نیاز و ساخت اسکلت پروژه شده است و در صورت شروع عملیات گود برداری اقساط مربوطه اعلام می گردد.
واریزی به روز پروژه زاگرس یک ۱.۰۴۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان درتاریخ۱۴۰۰/۱۰/۳۰  می باشد. ۹۵۰ میلیون مبلغ زمین تراکم (۳۱۵ میلیون مبلغ زمین و تراکم تجاری) (۶۳۵ مبلغ تراکم مسکونی +۷۵میلیون قسط وام اهن و ساخت اسکلت تا برج ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
​​​​​​​

پیشرفت پروژه زاگرس

پروژه زاگرس در تاریخ ۹۹/۱۲/۲۷ تجهیز کارگاه شده است .

از جمله کارهایی که تاکنون روی پروزه صورت گرفته عبارتند از:

-خرید زمین و انتقال سند آن
-تهیه پیش جواز و تائید دادگاه مبتی بر تجاری مسکونی بودن پروژه
-فنس کشی

تراکم پروژه زاگرس

۴۰ هزار متر تراکم مسکونی و ۱۰ هزار متر تراکم تجاری دارد.

آیا میتوانیم در پروژه زاگرس فقط تجاری یا فقط مسکونی سرمایه گذاری کنیم

بله ,با توجه به نزدیکی شروع عملیات ساخت پروژه و اینکه نقشه های پروژه در دست اصلاح و تکمیل می باشد و براساس استقلال بخش تجاری و مسکونی پروژه به منظور بهبود شرایط مالی ساخت و اجرای پروژه و ایجاد گزینه انتخاب برای اعضا برای ادامه عضویت در بخش های مسکونی یا تجاری، طرح جداسازی و تفکیک امتیاز پروژه به دو بخش تجاری و مسکونی.

پروژه فرزانگان

معمولا هر یک از مشاورین املاک، فهرستی پیشنهادی مخصوص مشتریان و خریداران دارند. در این فهرست گزینه های مناسب و اکازیون با توجه به معیارها و شرایط اقتصادی و سلایق مختلف، قرار داده شده است.

قطعا در لیست منتخب یک مشاور املاک در منطقه 22، پروژه فرزانگان جز موارد صدر نشین خواهد بود. و صد البته که این جایگاه رابطه مستقیم با نام سازنده این پروژه دارد. تمامی مشاوران کاربلد و فعالان امر ساخت و ساز در منطقه 22 به خوبی مستحضرند که نام تعاونی توسعه ابنیه همت به عنوان سازنده، به هر پروژه ای اعتبار می بخشد و بی تردید آن پروژه یکی از بهترین برج های منطقه خواهد بود که در موعد مقرر و با کیفیتی مورد قبول و بدون کوچکترین خلف وعده ای به مالکین تحویل خواهد شد.

در ابتدا به شرح تاریخچه مختصری  از برج 26 طبقه فرزانگان می پردازیم؛

در بدو امر تعاونی مسکن پاسارگاد طب – تعاونی مربوط به کارکنان و پزشکان بیمارستان تریتا – اقدام به احداث پروژه فرزانگان نمود. این تعاونی قبل از برج فرزانگان، برجی 24 طبقه با عنوان فرهیختگان را ساخته و تحویل داده بود. و از آنجاییکه بیشتر اعضای تعاونی در پروژه فرزانگان شرکت کرده و واحدهای خود را تحویل گرفته بودند لذا از پروژه فرزانگان استقبالی در خور این پروژه بعمل نیامد.  تنها 200 نفر در ابتدا برای این پروژه ثبت نام کردند. که البته تعاونی با همین تعداد پروژه را آغاز و تا مرحله اسکلت رسانید. همانگونه که انتظار می رفت پس از چند ماه و با تمام شدن پول تعاونی، پروژه متوقف گردید.

پروژه به مدت یکسال متوقف ماند تا اینکه تعاونی توسعه ابنیه همت که دورنمای روشنی به لحاظ موقعیت مکانی برای این پروژه می دید، اقدام به خرید برج نمود. پس از اخذ مجوزهای لازم از شهرداری و دیگر سازمان های ذیربط، سند زمین، جواز و پروانه ساخت پروژه به تعاونی توسعه ابنیه همت منتقل گردید. در آن زمان تنها 20 واحد از 120 واحد برج رزرو شده و مابقی خالی مانده بود. پس از انتشار فرم ثبت نام پروژه فرزانگان توسطه تعاونی توسعه ابنیه همت، با گذشت تنها 3 روز تمامی 100 واحد باقی مانده به صورت آنلاین به فروش رسید که این امر مرهون خوش نامی تعاونی سازنده بود.

پروژه فرزانگان

در قرارداد ساخت، قیمت تمام شده برای هر متر مربع از  این برج 3.4 میلیون در نظر گرفته شده بود.

این برج تمامی امکانات یک برج لوکس و مدرن نظیر سالن ورزشی، استخر، سونا و جکوزی، واحدهای تجاری، کافی شاپ، سالن اجتماعات، لابی شبانه روزی، دوربین های مداربسته و ده ها امکانات دیگر را دارا می باشد.

برج فرزانگان

موقعیت مکانی بسیار مطلوبی نیز دارد. این برج در منطقه کوهک و روبروی مرکز خرید طوبی واقع شده است و نزدیک به مترو چیتگر می باشد. منطقه کوهک در سال های اخیر روند رو به رشدی را طی کرده است و در آینده ای نه چندان دور اتفاقی که برای املاک نزدیک به دریاچه افتاد برای این منطقه نیز تکرار خواهد شد و کوهک شاهد افزایش قیمتی ناگهانی می گردد.

قیمت برج فرزانگان شاید در زمان پیش خرید بالاتر از موارد مشابه خود بود اما از آنجاییکه مبالغ تعیین شده طبق محاسبات دقیق و برمبنای امکانات برج بود لذا می شد از همان ابتدا آینده روشنی را برای آن متصور شد.

از آنجاییکه تعاونی سازنده بسیار کاربلد و خبره بود لذا بسته پیشنهادی ویژه ای برای هر واحد در نظر گرفته بود که شامل یک وام 100 میلیونی برای هر واحد بود. اقساط این وام بعد از تحویل واحد آغاز می شدند، همچنین خریدار مکلف به پرداخت اقساط بصورت دوماه یکبار و پلکانی بود که طبیعتا شرایط ایده آلی برای خریداران محسوب می گردید.

تمامی نقل و انتقالات نیز پس از طی روال قانونی و اخذ استعلامات مربوطه در دفتر تعاونی مسکن توسعه ابنیه همت انجام می شدند

پروژه مسکونی البرز

سازنده: تعاونی ابنیه همت

  • توضیحات

پروژه البرز از دیگر پروژه های تعاونی توسعه ابنیه همت میباشد که در محدوده کوهک در حال ساخت میباشد. پروژه البرز که دارای یک طبقه تجاری و هفت طبقه مسکونی است بصورت سهامی به اعضا پروژه البرز واگذار گردیده و هر سهم شامل 50 متر مسکونی و 7 متر تجاری است.

در پاراگراف زیر به معرفی کامل پروژه البرز و تعاونی ابنیه همت میپردازیم:

شرکت تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت

شرکت تعاونی عمرانی ابنیه همت با مدیریت کارآمد، سابقه حرفه ای و درخشان با بهره گیری از سالها تجربه موفق به ساخت و ساز مجتمع های مسکونی، اداری و تجاری از جمله پروژه های لکسون، الوند، البرز، فرزانگان و آسمان آبی در منطقه22 تهران شده است.

این تعاونی از قدیمی ترین و موفق ترین تعاونی های منطقه 22 بشمار می رود و همین سابقه و رضایت اعضا از پروژه های قبلی باعث شده تا متقاضیان پروژه های این تعاونی همواره در قیاس با سایر پروژه ها بیشتر باشد.

موقیعت مکانی پروژه البرز

پروژه البرز در منطقه 22 تهران ، که از بهترین مناطق تهران میباشد، قرار دارد. برج تجاری،مسکونی البرز درمحدوده کوهک ضلع جنوب شرقی دریاچه چیتگر در مجاورت شهرداری ناحیه 2 منطقه 22 بلوار کوهک قرار گرفته است و این پروژه دارای موقعیت مکانی بسیار عالی و در نزدیکی مترو چیتگر با دسترسی بینظیر قرار دارد.

همچنین پارک جنگلی چیتگر نیز در نزدیکی پروژه تجاری مسکونی البرز قرار گرفته است.

در اطراف پروژه البرز، پروژه های بزرگ دیگری مانند پروژه آفتاب مهتاب، نارنجستان 2، پروژه مدیران شهرداری و پروژه تجاری مسکونی همسا قرار دارد و از این جهت در یکی از بهترین مناطق این شهرک قرار گرفته است.

مشخصات پروژه البرز

طبق پیش پروانه صادر شده پروژه دارای 12 طبقه در زمینی به مساحت 1703 مترمربع متشکل بر 4 طبقه منفی پارکینگ و انباری،1طبقه تجاری و 7 طبقه مسکونی طراحی شده است. البرز به صورت سهام 50 متر مسکونی و7 متر تجاری خرید و فروش می شود.

امکانات پروژه مسکونی تجاری البرز

تاکنون امکانات پروژه به صورت رسمی اعلام نشده و به محض ارائه، اعلام خواهد شد. پیش بینی میشود امکانات پروژه شامل لابی مجلل، سالن اجتماعات چند منظوره، سالن ورزش، سیستم اعلام و اطفائ حریق، آنتن مرکزی و … باشد.

هزینه ساخت پروژه تجاری مسکونی البرز

3هزینه زمین تراکم دانگ معادل 50 متر مسکونی و 9 متر تجاری به مبلغ 600 میلیون تومان می باشد. واریزی به روز پروژه البرز تا امروز (مرداد 1401) 974 میلیون تومان میباشد.

اقساط ساخت پروژه برای سال 1401 هنور اعلام نشده ولی برای سال 1400 به شرح زیر بوده است..

ردیف

    تاریخ

مبلغ قسط برای هر سهم به تومان

    1

1400/08/01

  27/500/000

  2

01 /09 /1400

27/500/000

    3

01 / 10 / 1400

29/000/000

    4

01 / 11 / 1400

   29/000/000

    5

01 / 12 / 1400

   37/000/000

زمان تحویل پروژه مسکونی تجاری البرز برای سال 1402 مقرر گردیده است .

چرا ابنیه همت (البرز،زاگرس،الوند،لکسون) را به عنوان سرمایه گذاری انتخاب کنم؟

  • رزومه کاری معتبر و قوی سازنده
  • موقعیت عالی،مستقر در خوش آب و هواترین منطقه
  • همجواری با شاه راه منطقه22
  • دسترسی مستقیم به تمامی امکانات منطقه ای از جمله:مجتمع تجاری،اداری طوبی،امکانات امنیتی،خدماتی،رفاهی
  • قیمت مناسب با کیفیت ساخت بالا
  • کم واحد بودن پروژه و تعداد طبقات
  • پرداخت مبلغ به صورت اقساط

خرید و فروش پروژه البرز به چه شکل می باشد؟

پروژه تجاری مسکونی البرز بصورت خرید و فروش امتیاز میباشد و هر امتیاز شامل 50 متر مسکونی و 7 متر تجاری میبیاشد. نقل و انتقال در دفتر تعاونی بصورت قطعی انجام می پذیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید فروش پروژه البرز باما تماس بگیرید.

هما پارسه

برج هما پارسه یکی از مرتفع ترین برج های مسکونی منطقه 22 تهران می باشد که در شمالی ترین نقطه این منطقه قرار دارد، در شمال خود مقبره الشهدا در جنوب ایران مال، در شرق شهرک شهید باقری و در غرب خود پروژه بزرگ هزار و یک شهر را دارد.

این پروژه 500 واحدی متعلق به تعاونی مسکن خلبانان و مهندسین پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران است که از سال 98 با تعامل با شرکت تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت شروع به فعالیت نموده است.

سایت پروژه هما پارسه http://www.iranairpilots.com

سایت توسعه ابنیه http://www.toseabnieh.ir

سایت برج مجلل لکسون http://www.lexontower.com

فهرست مطالب