پروژه تجاری مسکونی زاگرس شرکت تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت

پروژه تجاری مسکونی زاگرس در مرکز شهرک گلستان، نبش بلوار امیرکبیر قرار دارد که در مراحل اولیه ساخت میباشد. پروژه زاگرس با توجه به اینکه در مجاورت مرکز تجاری تفریحی بام لند قرار گرفته از لوکیشن بسیار خوبی برخوردار است و تا دریاچه کمتر از 300 متر فاصله دارد.

خوشبختانه تعاونی برند منطقه یعنی تعاونی توسعه ابنیه همت با رزومه درخشان در پروژه های لکسون در رینگ اول دریاچه، آسمان آبی در میدان ساحل، برج فرزانگان واقع در کوهک، پروژه های اداری تجاری پارسیا، پروژه البرز و پروژه الوند، سازنده پروژه زاگرس هست که میتوان مانند پروژه های قبلی این سازنده به آینده زاگرس هم بسیار امیدوار بود.

امتیاز پروژه زاگرس

مشخصات پروژه تجاری مسکونی زاگرس

همان طور که بیان شد پروژه زاگرس، یک برج تجاری مسکونی بوده و به همین سبب دارای شرایط خوبی برای سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذاران می باشد. پروژه مذکور دارای زمینی به وسعت 7000 مترمربع می باشد و برابر با قرارداد اعضا تعاونی، هر سهم این پروژه دارای 15 مترمربع تراکم تجاری و 60 مترمربع مسکونی برای هر یک از اعضا می باشد.

پیشرفت پروژه زاگرس:

از جمله کارهایی که تاکنون روی پروژه زاگرس صورت گرفته میتوان به: خرید زمین و انتقال سند آن، تهیه پیش جواز و تائید دادگاه مبتی بر تجاری مسکونی بودن پروژه، تجهیز کارگاه و فنس کشی اشاره کرد. گودبرداری پروزه هم بزودی آغاز خواهد شد و طبعا قیمت امتیاز آن نیز پس از شروع گودبرداری افزایش پیدا خواهد کرد.

زمان تحویل پروژه:

مدت زمان تقریبی ساخت و تکمیل پروژه حدود 4 الی 5 سال اعلام شده است که تعاونی موظف است در صورت عدم تحویل در موعد مقرر، به اعضا ضرر و زیان دیرکرد پرداخت کند که از مزایای مهم این پروژه محسوب میشود.

پروژه زاگرس منطقه 22

نحوه خرید و شرایط پرداخت:

این پروژه در ابتدایی ترین مراحل ساخت بوده و به صورت واریزی و امتیاز قابل خریداری می باشد. انتقال امتیاز در دفتر تعاونی انجام شده و به صورت قطعی قابل انتقال به نام خریدار می باشد.

لازم به ذکر است واریزی اعضا تاکنون 995 میلیون تومان می باشد، که 950 میلیون تومان آن مربوط به هزینه زمین؛ جواز و تراکم پروژه بوده است .

طبق تعرفه ی تعاونی تا پایان سال اعضا موظف به پرداخت مبلغ 15 میلیون تومان به صورت دوماه یک بار به تعاونی می باشند که اقساط بعدی تا پایان سال به اعضا اطلاع داده می شود.

فهرست مطالب