معرفی کامل شهرک مروارید شهر منطقه 22

شهرک مدرن مروارید شهر

مروارید شهر شهرکی مدرن و مسکونی در منطقه 22 بین 2 استان تهران و البرز و در مجاورت الهیه غرب ، آتی شهر ، و شهرک شهید خرازی واقع شده است. مروارید شهر وسعتی بالغ بر 58 هکتار و یکی از بزرکترین و شکیل ترین شهرک های منطقه 22 در آینده نه چندان دور خواهد بود. همچنین ذکر این نکته خالی از لطف نیست که این شهرک مدرن از جمله شهرک های مشمول طرح تفصیلی است و در حال حاضر تنها نقطه ای از غرب تهران می‌باشد که جواز بلند مرتبه سازی به آن تعلق گرفته است!

در این مقاله از وبلاگ گروه مشاورین املاک سران 22 قصد داریم به معرفی کامل شهرک مدرن مروارید شهر بپردازیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

موقعیت مکانی و جغرافیایی شهرک مروارید شهر:

با توجه به اینکه این شهرک در غربی ترین نقطه تهران و در مجاورت کوه های البرز قرار گرفته است، دارای آب و هوای مطلوب و غالبا دور از آلودگی است که این ویژگی سبب شده است تا مروارید شهر علاوه بر سرمایه گذاری سودآور، به عنوان گزینه ای بسیار خوب برای سکونت نیز به حساب آید. این شهرک در فاصله 5 کیلومتری از دریاچه چیتگر دارد که مسافت یکی از مزایای آن محسوب می‌گردد. این فاصله به گونه ای است که فاصله ساکنین این شهرک به دور از ترافیک و رفت و آمد های اطراف دریاچه هستند.

شهرک مروارید شهر

موقعیت مکانی این شهرک بسیار ایده آل بوده و از جمله جاذبه های همجوار شهرک مروارید شهر منطقه 22 میتوان به بازار بزرگ ایران مال و شهربازی هزارو یک شب اشاره کرد. از دیگر ویژگی های برجسته این شهرک دسترسی آسان به مترو و بزرگراه خرازی، تهران – کرج، جکیم و بلوار اردستانی است.

 مزایای سرمایه گذاری در مروارید شهر:

این شهرک در مقایسه با دیگر نقاط منطقه 22 و حتی مناطق دیگر گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری می‌باشد:

موقعیت مکانی مناسب ، کیفیت آب و هوا ، دسترسی آسان به اماکن رفاهی و تفریحی ، دسترسی آسان به مترو ، رعایت اصول شهرسازی و ایجاد زیر ساخت های مناسب در شهرک مروارید شهر، جدید و نوپا بودن شهرک، داشتن واحدهایی با محدوده قیمتی متفاوت و مناسب برای گروه های مختلف.

پروژه های در حال اجرا در شهرک مروارید شهر به صورت پیش فروش است. و مزایای پرداخت به صورت اقساطی طی تاریخ های مختلف را داشته و متراژهای متفاوتی را نیز شامل می‌شود. این شرایطی که در بالا ذکر کردیم شرایطی را فراهم می‌آورد که  افراد با سلایق مختلف و سطح مالی متفاوت توانایی سرمایه گذاری در این شهرک را داشته باشند.

شهرک مدرن مروارید شهر

لذا سرمایه گذاری در این شهرک بزرگ و مدرن با بررسی گزینه های موجود در میان پروژه ها در حال ساخت شهرک به راحتی برای همه گروه ها امکان پذیر می‌باشد. سرمایه گذارانی که  قصد سرمایه گذاری در این منطقه را دارند به هیچ عنوان از سرمایه گذاری در شهرک مروارید شهر غافل نشوند.

دسترسی های شهرک مروارید شهر:

شهرک مروارید شهر، از نظر دسترسی به اتوبان ها و شبکه حمل و نقل عمومی و از نظر دسترسی به مراکز تفریحی و گردشکری موقعیت فوق العاده ای دارد . هر کدام از برج های مروارید شهر تا اتوبان های شهید همت، اتوبان تهران – کرج حداکثر فاصله 2 دقیقه ای دارد. که این ویژگی باعث شده تا رفت و آمد ساکنین به مرکز تهران و شهر کرج بسیار راحت باشد. همچنان از مترو وردآورد نیز به علت نزدیکی به شهرک مروارید شهر برای حمل و نقل عمومی میتوان استفاده کرد.

مروارید شهر منطقه 22

ار نظر دسترسی به مراکز تفریحی مروارید شهر دارای دسترسی فوق العاده ای است. از مهم ترین این مراکز تفریحی به دریاچه شهدای خلیج فارس مجتمع تجاری- تفریحی ایرانمال، مجتمع باملند، پارک جنگلی چیتگر، آبشار تهران، باغ گیاه شناسی و … اشاره کرد.

آشنایی با پروژه های شهرک مروارید شهر:

پروژه های این شهرک متعلق به تعاونی های شهرداری و تعاونی های معتبر شخصی می‌باشد. که تمامی آن ها جزو سازندگان و تعاونی با تجربه و معتبر منطقه هستند. تمامی برج ها به جز تعداد محدودی تحویل داده شده و مابقی آن تا سال1402 تحویل داده می‌شود. این شهرک برای سرمایه گذاری طولانی مدت بسیار مناسب است و ساخت برج ها به سبک و شیوه اروپایی توسط تعاونی های مختلف در حال ساخت و اجرا می‌باشد.

برج های در حال ساخت شهرک مروارید شهر :

اکثر برج ها و پروزه های در حال ساخت مروارید شهر با هزینه ساخت 4 تا 7 میلیون تومانی در حال ساخت هستند.  که با امکان پیش خرید به طور اقساطی می‌توانید به راحتی و با قیمت معقولی صاحب خانه در منطقه 22 شهرک مروارید شهر شوید. برج های این شهرک معمولا 21 تا 30 طیقه هستند و در هر طبقه 8 تا 12 واحد مسکونی قرار گرفته است. معمولا متراژ برج ها در این شهرک به طور میانگین 110 تا 180 می‌باشد. تعداد برج های کل شهرک مروارید شهر 56 برج می‌باشد که 8 برج در شهرک به اتمام رسیده است و 16 برج در حال ساخت است. همچنین مابفی پروژه ها در مرحله زمین و گودبرداری قرار دارند.

برج های شهرک مروارید شهر

از برج های آماده شهرک مروارید شهر می‌توان به برج های زیر اشاره کرد:

  • برج آناهیتا: تعاونی مسکن آتش نشانان
  • برج مهتاب 1: گروه سرمایه گذاری صنعت ساختمان آذربایجان
  • برج حسابرسان: تعاونی مسکن حسابرسی
  • برج مروارید بقیه الله : تعاونی مسکن پزشکان و کارکنان بیمارستان بقیه الله
  • برج ایران سازه: شرکت عمرانی ایران

سوالات متداول :

آیا واحدها سند دارند؟ خیر. تمامی برج های این شهرک دارای سند تعاونی می‌باشند.

قیمت واحد ها به چه صورت است ؟ اکثر واحدها به صورت پیش فروش و امتیاز می‌باشد اما واحدهای آماده از قیمت حدودی 18 میلیون تومان به بالا به فروش می‌رسند.

وضعیت کوچه ها و انشعابات شهرک به چه صورت است؟ در حال حاضر تنها بلوار اصلی شهرک مروارید شهر آسفالت شده است و انشعابات برج های آماده نصب شده است.

فهرست مطالب