معرفی تعاونی مسکن سپاشهر و پروژه های آن در منطقه 22

سپاشهر

منطقه 22 که از نظر مساحت بزرگترین منطقه در بین مناطق تهران می باشد، فرصت های زیادی برای سرمایه گذاری و ساخت و ساز دارد. در این منطقه آینده دار، پروژه های بسیاری ساخته شده است و یا در حال ساخت می باشد که توسط تعاونی های مسکن مختلف اجرا می شود. امروز در وبسایت گروه مشاورین املاک سران 22 به بررسی یکی از تعاونی های معتبر منطقه به نام تعاونی توسعه و عمران انصار سپاشهر میپردازیم پس در ادامه با ما همراه باشید:

تعاونی توسعه و عمران انصار سپاشهر

تعاونی توسعه و عمران سپاشهر در سال 1396 تاسیس شده است و در این 4 سال توانسته به پیشرفت های قابل توجهی در زمینه تاسیس پروژه های مسکونی در منطقه 22 برسد. به علت رزومه قوی و با سابقه بودن اعضای هیئت مدیره سپاشهر، از همان ابتدای تاسیس تعاونی سرمایه گذاران زیادی مجذوب پروژه های این تعاونی شدند.

 

در حال حاضر تعاونی سپاشهر پنج پروژه فعال در منطقه 22 تهران دارد که سه پروژه آن در شهرک مروارید شهر، یک پروژه در میدان ساحل شهرک گلستان و یک پروژه هم در کوهک واقع شده است. در ادامه به معرفی اجمالی پروژه های تعاونی مسکن سپاشهر میپردازیم:

پروژه کامرانیه K2 سپاشهر :

پروژه کامرانیه یا K2 تعاونی سپاشهر یکی از فعال ترین پروژه های مروارید شهر میباشد که در لوکیشن خوبی از شهرک واقع شده. لازم به ذکر است که متراژهای متفاوتی در این پروژه وجود دارد و امکان خرید برای هر قشری در این برج مجلل امکان پدیر است. سازه این پروژه بتنی بوده و در 27 طبقه ( 22 طبقه مسکونی + 4 طبقه پارکینگ + لابی ) در حال اجرا است.

 

پروژه الهیه فرشته سپاشهر :

پروژه الهیه فرشته سپاشهر یا همان f8 و f7 در منطقه 22 یا شهرک مروارید شهر واقع شده و هر دو برج در یک نقطه قرار دارند و از موقعیت مناسبی برخوردار می‌باشند. تعداد طبقات در هر بلوک 31 می‌باشد. که 25 طبقه از آن ها مسکونی است. نوع سازه این برج از نوع سازه ی فلزی بوده که هر بلوک شامل 150 واحد مسکونی ؛انباری و پارکینگ ؛سالن اجتماعات ؛سالن بازی کودکان، اتاق مدیریت و سرایداری می باشد.

 

پروژه ایران بانک ملی سپاشهر :

پروژه ایران یا همان پروژه بانک ملی یکی دیگر از پروژه های فعال تعاونی سپاشهر است که در منطقه کوهک قرار دارد. این پروژه در زمینی به ابعاد 51000 متر مربع و در 21 طبقه که 16 طبقه مسکونی 5 طبقه پارکینگ و یک طبقه لابی در حال ساخت می باشد . نوع سازه این برج مجلل از نوع بتنی می باشد که شامل 96 واحد مسکونی ،انباری ، پارکینگ ، سالن اجتماعات ،سالن بازی کودکان ، دو سالن ورزشی ،اتاق مدیریت ، سرایداری می باشد.

 

پروژه دیپلمات سپاشهر :

پروژه دیپلمات یکی دیگر از پروژه های فعال تعاونی مسکن سپاشهر میباشد که به دلیل نزدیکی به دریاچه چیتگر، از ویو بسیار زیبایی برخوردار بوده و علاقه مندان یه خرید خانه در شهرک گلستان تمایل زیادی به سرمایه گذاری در این پروژه را دارند. کل تعداد واحد های مسکونی این برج 85 واحد می‌باشد. پروژه دیپلمات در زمینی به ابعاد 20000 متر مربع و در 14 طبقه که 8 طبقه مسکونی 5 طبقه پارکینگ و یک طبقه لابی در حال ساخت می باشد . نوع سازه این برج مجلل از نوع فلزی می باشد که شامل 71 واحد مسکونی ،70 انباری ،71 پارکینگ ، سالن اجتماعات ،سالن بازی کودکان ، دو سالن ورزشی ، اتاق مدیریت و سرایداری می باشد.

 

پروژه سفیر یا s2 سپاشهر :

پروژه سفیر یا S2 در شمال شرقی ترین منطقه مروارید شهر قرار گرفته و دارای ویوی بدون مشرف از چهار جهت و دسترسی آسان به اتوبان های حکیم، همت و بزرگراه آزادگان و اتوبان تهران کرج میباشد. نوع سازه این پروژه از نوع فلزی و پیچ و مهره است و در حال حاضر در مرحله نصب اسکلت می‌باشد. نوع سازه این برج مجلل از نوع فلزی می باشد که شامل 125 واحد مسکونی می‌باشد.

 

فهرست مطالب