لوکس ترین و زیبا ترین برج های منطقه 22 شهر تهران:

لوکس ترین و زیبا ترین برج های منطقه 22 شهر تهران:

در این مقاله قصد داریم لوکس ترین و زیبا ترین برج های  منطقه22 شهر تهران را معرفی کنیم.

  1. برج لکسون
  2. برج مرجان
  3. برج های دوقلوی المپیک(خاتم)
  4. برج های ایزدیار
  5. برج های سفید
  6. برج امام حسن
  7. برج کادوس
  8. برج پارلمان
  9. برج لبخند
  10. برج پلیمر( پتروشیمی)
  11. برج ارتمیس

بررسی اجمالی برج زیبای لکسون:

 پروژه لکسون متعلق به تعاونی مسکن توسعه ابنیه همت است. این تعاونی متشکل شده از تعدادی چند از مدیران مجرب و با سابقه در صنعت ساختمان و هم چنین کارکنان و نمایندگان برجسته در عرصه فرهنگ و هنر ملی کشور .

این شرکت به دلیل سابقه درخشان در زمینه ساخت و ساز و هم چنین تعهد کاری و تحویل به موقع پروژه، جایگاه ویژه ای در بین تعاونی داران و سرمایه گذاران این عرصه دارد.

پروژه لکسون در زمینی با مساحت 5400 متر مربع، در 30 طبقه طراحی شده است که دارای 260 واحد اداری و 90 واحد تجاری ست که واقع در ضلع شرقی دریاچه چیتگر و در رینگ دوم دریاچه میباشد.

این پروژه از لحاظ موقعیت مکانی و راه های  دسترسی در موقعیت و جایگاه مناسبی قرار دارد و هم چنین مجاورت با دریاچه و قرار گرفتن در ضلع شرقی دریاچه چیتگر(شهدای خلیج فارس) و با توجه به مجتمع بام لند امتیاز ویژه ای را دارا شد. از طرف دیگر پیش بینی شرکت سازنده بر این بود که در سال های آینده ساخت و گسترش و توسعه دفاتر کاری و شرکت های مدرن و لوکس به دلیل اشباع مناطق شمال تهران، در بخش شمال و شمال غرب تهران رونق خواهد گرفت.

از امکانات برج مجلل لکسون می توان به: کتابخانه، تالار پذیرایی، سالن اجتماعات، زمین بازی مناسب کودک، سیستم اعلام و اطفا حریق، سیستم کنترل انرژیEMS، مدیریت هوشمند ساختمانBMS،دوربین های مداربسته، 1000 پارکینگ عمومی و اختصاصی و … اشاره کرد.

بررسی اجمالی برج زیبای مرجان:

پروژه مرجان متعلق به تعاونی نداجا (معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل نیروی دریایی ارتش) می باشد. که بی شک یکی از زیباترین ومجلل ترین و چشمگیر ترین برج های منطقه 22 خواهد بود. عنوان بلندترین برج منطقه با 42 طبقه و هم چنین موقعیت مکانی (شهرک گلستان،غرب دریاچه چیتگر،شهرک چیتگر، پهنه C) باعث جذابیت و معروفیت دو چندان این برج در منطقه شده است.

این پروژه زیبا و چشم نواز به صورت یک برج دو قلو (5 طبقه منفی و 35 طبقه مسکونی و 2 طبقه لابی). که واحد های مسکونی 80 متری یک خوابه، 105 متری دو خوابه، 120 متری دو خوابه، 130 متری دو و سه خوابه، 150 متری سه خوابه در مرحله نصب اسکلت در حال ساخت می باشد.

از امکانات برج مرجان می توان به : سیستم اعلام و اطفا حریق ، سیستم هوشمند مانیتورینگ ،سیستم پیشرفته تولید همزمان برق و حرارت، دفاتر اداری و تجاری و … اشاره کرد.

فهرست مطالب