بهترین برج های منطقه ۲۲

بهترین برج های منطقه ۲۲، هم چون نام پر آوازه منطقه ۲۲، بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و در حال حاضر یکی از الویت های انتخاب برای خرید و حتی رهن و اجاره در منطقه ۲۲ تهران می باشد.

برج های متععد و زیبایی در منطقه ۲۲ طراحی و ساخته شده اند، ما دراین مقاله به معرفی تعدادی از ببهترین برج های  منطقه ۲۲ تهران و شرح توضیحاتی در باب این برج ها می پردازیم.

برچ های ایزد یار

برجها ی ایزد یار

برج های ایزدیار جز یکی از بهترین برج های  منطقه ۲۲ تهران که در شمال غربی دریاچه چیتگر در یکی از بهترین منظره های دریاچه های چیتگر قرار گرفته است، که میتوان با استفاده از بزرگراه شهید خرازی و بلوار کاشان به برج های ایزدیار دسترسی پیدا نمود.

مشخصات کلی و مصالح استفاده شده در برج های ایزدیار

پروژه های مسکونی ایزدیار از ۳ برج بلند و خاص تشکیل شده اند که در ساخت این برج ها از بهترین مصالح و مواد ساختمانی استفاده شده است. سازه برج، فلزی می باشد و از کف پوش سنگ برای ساختمان استفاده گردیده است. برج های ایزدیار بر اساس آخرین استانداردهای ساختمان سازی طراحی و بنا شده است.

مشخصات و طبقات و مساحت واحدها در برج های ایزدیار

برج های ایزدیار از ۳ ساختمان یا برج ۲۵ طبقه ای تشکیل شده است که ۲ طبقه جهت سکونت و مابقی طبقات برای پارکینگ و سالن اجتماعات و…. درنظر گرفته شده است. هر طبقه از ۴ واحد با مساحت های تقریبی ۹۰ تا ۱۵۰ مترمربع تشکیل شده است.

امکانات رفاهی تعبیه شده در برج های ایزدیار

برج های مدرن و به روز ایزدیار برای رفاه حال ساکنین برج، امکانات رفاهی ویژه ای را در نظر گرفته است، این امکانات جذاب شامل:

سالن ورزشی و بدنسازی

سالن اجتماعات بزرگ و مجهز

کافی شاپ ۳۶۰ درجه در طبقه اخر برج

سالن بیلیارد

باند هلی کوپتر

موتورخانه مرکزی

شوتینگ زباله

سونا، استخر و جکوزی

دو خط آسانسور نفربر و یک خط آسانسور جهت حمل بار

پارکینگ و انباری مجزا برای هر واحد

روف گاردن ۳۶۰ درجه

و……

تدابیر لازم جهت امنیت برج های ایزدیار

در برج های منطقه ۲۲ برای آسودگی خیال ساکنین و امنیت برج ها، امکانات و تدابیر ویژه ای اندیشیده شده است. برای مثال در برج های ایزدیار، برای افزایش سطح ایمنی و امنیت در برج ها، نگهبانی و حراست شبانه روزی در برج، تعبیه درب های ضد سرقت و نصب دوربین های مداربسته از اقدامات انجام شده برای امنیت و ایمنی در برج های ایزدیار می باشد.

برج کادوس

یکی از بهترین برج های منطقه ۲۲ تهران، برج کادوس می باشد، این برج در بلوار کوهک واقع شده است که می توان با استفاده از بزرگراه های آزادگان از سمت شمال، بزرگراه همت از شرق و سمت جنوب بزرگراه تهران، کرج و از سمت غرب از بزرگراه حکیم به این برج دسترسی پیدا نمود.

مشخصات کلی و مصالح استفاده شده در برج کادوس

یکی از دلایل محبوبیت برج کادوس، به دلیل استفاده از مرغوب ترین و بهترین مصالح ساختمانی در ساخت آن می باشد که، میتواند نشان دهنده پیروی از ساخت اصولی و مطابق استانداردهای سازه ای باشد. استفاده از سازه فلزی مقاوم و تلفیق سنگ و سیمان شسته در نمای ساختمان از جزئی ترین نمونه های کیفیت مصالح و دقت در ساخت می باشد.

مشخصات، طبقات و مساحت واحدها در برج کادوس

برج کادوس شامل ۲۵ طبقه می باشد که ۱۹ طبقه آن جهت سکونت و ۳ طبقه مختص پارکینگ، ۲ طبقه کاربری اداری و ۱ طبقه نیز برای سالن انتظار ساختمان در نظر گرفته شده است. این برج ها از ۱۰۸ واحد با مساحت های متفاوت از ۱۱۰ مترمربع، ۱۴۰ مترمربع و ۱۸۰ مترمربع تشکیل شده است.

سالن بیلیارد برج بیلیارد

امکانات رفاهی تعبیه شده در برج کادوس

برج های کادوس در منطقه ۲۲ تهران، که جز بهترین برج های منطقه ۲۲ می باشد، برای ساکنین محترم برج ها، امکانات و مکان هایی تعبیه شده است تا اهالی کمترین رفت و آمد را به خارج برج و ساختمان داشته باشند.

امکاناتی از قبیل:

کتابخانه کامل با سالن مطالعه

سالن ورزشی و بدنسازی مجهز

استخر، سونا و جکوزی

سالن بیلیارد

روف گاردن ۳۶۰ درجه

شوتینگ زباله

مخازن ذخیره آب

پارکینگ کافی برای ساکنان

۲ خط آسانسور نفربر و یک خط آسانسور جهت حمل بار

فضای سبز دلنشین و محیط بازی مناسب برای کودکان

و…..

تدابیر لازم جهت امنیت برج کادوس

همان طور که می دانیم زندگی در برج ها نیازمند امنیت بالایی می باشد زیرا به دلیل جمعیت زیادی که در برج سکونت و رفت و آمد دارند، می بایست کنترل ویژه تری در این ساختمان ها داشت. در برج کادوس برای برقراری امنیت و نظارت هرچه تمام تر، استفاده از نگهبان و حراست در سالن ورودی برج، استفاده از درب های ضد سرقت و مقاوم در واحدها، نصب دوربین مدار بسته در بین راه پله ها و فضاهای مورد نیاز، از تدابیر امنیتی به کارگرفته شده در برج کادوس می باشد.

برج های پارلمان

و اما یکی دیگر از برج های شاخص در منطقه ۲۲ تهران، برج های ۶ گانه پارلمان می باشد. برج های پارلمان در شمال غرب دریاچه چیتگر بنا شده اند و با استفاده از بزرگراه شهید خرازی، دسترسی راحتی به برج های پارلمان داشت. از ویژگی های بارز این برج ها، همسایه بودن با مجتمع تجاری بزرگ خاورمیانه یعنی ایران مال می باشد. پس با این اوصاف، برج های پارلمان جز بهترین برج های منطقه ۲۲ تهران می باشد.

مشخصات کلی و مصالح استفاده شده در برج های پارلمان

مجموع برج های ۶ گانه پارلمان از ۳ بلوک، ۲ قلو تشکیل شده است. برج های پارلمان تمامی شرایط و ضوابط استاندارد های ساختمان سازی و بین المللی لحاظ گردیده است تا بنایی استاندارد و مقاوم در اختیار هموطنان قرار گیرد. در طراحی و ساخت دکور برج های پارلمان از مصالح و مواد مرغوب در ۲ سطح کیفی استفاده شده است.

مصالح ایرانی درجه یک مرغوب و مصالح فرانسوی و اروپایی که انتخاب واحدها با هرکدام از مصالح و مواد و سطح کیفی بر عهده خریدار می باشد.

پنت هاوس برج پارلمان

مشخصات، طبقات و مساحت واحدها در برج های پارلمان

برج های ۶ گانه پارلمان از ۱۵ الی ۱۶ طبقه ساخته شده اند که مساحت واحدهای این برج ها از ۱۳۱ متر تا ۱۴۰ متر مربع متغیر می باشد.از طبقه ۱ تا ۱۱ هر طبقه از ۴ واحد تشکیل شده اند و از طبقه ۱۲ تا ۱۵ ، ۲ واحددر نظر گرفته شده است. و اما در طبقه ۱۵ و ۱۶ برج های پارلمان، پنت هوس بسیار مجلل طراحی شده است.

امکانات رفاهی تعبیه شده در برج های پارلمان

برج های پارلمان، یکی از بهترین برج های منطقه ۲۲ تهران، نیز همانند برج های برجسته منطقه ۲۲ از امکانات مناسبی برخوردار است که سبب رضایتمندی ساکنین برج گردد. و اما امکانات لحاظ شده در برج های پارلمان شامل:

استخر، سونا و جکوزی

روف گاردن در استخر

فضای سبز مناسب، مجهز به آلاچیق، باربیکیو و شومینه

سالن اجتماعات بزرگ

سیستم اطفاء حریق

۱ خط آسانسور نفربر و یک خط آسانسور جهت حمل بار

سالن ورزشی مجهز برای دوستداران تناسب اندام

پنت هاوس مجهز به فضای سبز، نگهبانی مجزا

و…..

تدابیر لازم جهت امنیت برج های پارلمان

یک برج به جز امکانات لازم برای رسیدن به رتبه بهترین برج های منطقه ۲۲ می بایست، از امنیت بالا نیز برخوردار باشد که برج های پارلمان در این حوزه توانسته بستر ایجاد امنیت را فراهم نماید. استفاده از نگهبان و حراست، نصب دوربین های مداربسته در طبقات و قسمت ها حساس و نصب درب های ضد سرقت و عایق صدا در واحدهای برج پارلمان می باشد.

برج لبخند

با لبخند وارد برج لبخند شوید! برج لبخند یکی از بهترین برج های منطقه ۲۲ تهران می باشد. برج لبخند در شمال غرب دریاچه زیبای چیتگر قرار گرفته است و برای دسترسی و رفت و آمد در کوتاه ترین زمان ممکن، می توانید از بزرگراه شهید خرازی، شهید همدانی و بزرگراه تهران، کرج استفاده نمایید.

مشخصات کلی و مصالح استفاده شده در برج لبخند

برج لبخند، یکی از برج های ارزنده به سبب استفاده از مصالح و مواد مرغوب در ساخت و احداث بنا می باشد. برجی بر اساس اصول و استانداردهای بین المللی می باشد. سند اثبات این ادعا، آزمایش های متعدد کنترل کیفیت مصالح که تحت نظر آزمایشگاه مصالح دانشگاه پلی تکنیک تهران انجام شده است، می باشد. سازه برج لبخند، اسکلت بتنی می باشد که می تواند از نقاط قوت در استحکام ساختمان باشد.

مشخصات، طبقات و مساحت واحدها در برج لبخند

برج لبخند از ۲۰ طبقه تشکیل شده است که ۱۴ واحد مسکونی، ۴ طبقه پارکینگ، ۱ طبقه رستوران و ۱ طبقه سالن انتظار و تجاری در نظر گرفته شده است. هر طبقه از ۷ واحد تشکیل شده است، که برای رفاه و حفظ حریم شخصی درب هیچ کدام از واحدها مقابل یکدیگر قرار نگرفته است.

مساحت واحدها از ۱۰۱ متر مربع با ۲ اتاق خواب تا ۱۷۴ مترمربع با ۳ اتاق خواب، بادید جنوب متغیر می باشند، که خریداران و خواهان واحدها بر اساس الویت خویش، واحد مورد نظر را انتخاب می نمایند.

امکانات رفاهی تعبیه شده در برج لبخند

رفاه و امکانات حاضر در برج لبخند، سبب لبخند رضایت ساکنان برج گردیده است. امکانات کامل و در دسترس برای تمام اهالی ساختمان به شرح ذیل می باشد:

دو سالن ورزشی مجهز

استخرسونا و جکوزی

روف گاردن با دید ۳۶۰ درجه

فضای بازی برای کودکان

فضای سبز با مساحت ۴ هزار  مترمربع

سالن انتظار با ارتفاع مناسب جهت تهویه مطلوب

پارکینگ کافی جهت پارک اتومبیل میهمان

سالن بیلیارد

برق اضطراری

آسانسور نفر بر و آسانسور جهت حمل بار به صورت مجزا

و…..

سالن نگهبانی برج لبخند

تدابیر لازم جهت امنیت برج لبخند

برج لبخن نیز مانند بهترین برج های منطقه ۲۲ که نام آن ها را ذکر کردیم در بخش امنیت و ایمنی ساختمان کوشا و قوی عمل نموده است. با استفاده از حضور نگهبان و حراست در برج، نصب دوربین مدار بسته و اتاق مانیتورینگ جهت کنترل موارد امنیتی، استفاده از درب های ضد سرقت برای واحدها، می تواند از بسترهای لازم جهت فراهم نمودن امنیت  در برج ها باشد.

برج های سفید در منطقه ۲۲ تهران

این برج ها یکی دیگر از بهترین برج های منطقه ۲۲ تهران در شمال غرب دریاچه چیتگر قرار گرفته است و از طریق شمال بزرگراه همت می توان به مجموع برج سفید به راحتی دسترسی پیدا کرد. برج های سفید یکی از بهترین موقعیت های جغرافیایی از بعد مناظر مقابل برج می باشد. به طوریکه چشم انداز فوق العاده رشته کوه های البرز مقابل دیدگان ساکنین برج های سفید قرار دارد.

مصالح و دکور برج سفید

مشخصات کلی و مصالح استفاده شده در برج های سفید

مجموعه مسکونی سفید، از ۶ برج ۱۹ طبقه، که  طبقه آن در حوزه خدمات رسانی و رفاهی هم چون سالن انتظار و ۴ طبقه از برج نیز برای پارکینگ خودروهای ساکنین طراحی شده است. نوع و مدل طراحی واحدهای  برج ها با یکدیگر متفاوت می باشد. به طوریکه در ۴ برج، ۵ واحد دوخوابه از ۱۰۵ تا ۱۵۹ مترمربع مساحت در هر طبقه منظور گردیده است. به طور کامل مجموع واحدهای برج های سفید ۵۲۴ واحد می باشد.

امکانات رفاهی تعبیه شده در برج های سفید

مجموعه برج های سفید از ساختمان ها و پروژه های مسکونی مجهز می باشند که با طراحی و سرمایه گذاری ذرست بهترین امکانات رفاهی در اختیار ساکنین برج ها قرار گرفته است. به ذکر این امکانات می پردازیم:

موتورخانه مرکزی

رستوران و کافی شاپ به صورت مجزا

سالن بیلیارد، سالن ورزشی چند منظوره، سالن بدنسازی مجهز به استخر

استخر، سونا و جکوزی

آسانسور جهت حمل بار و آسانسور مجزا حهت حمل نفرات

فضای تجاری، جهت ارائه خدمات مانند خشکشویی، قنادی، فضای سبز خانگی، فضای بازی برای کودکان

باند هلی کوپتر

هایپرمارکت با پارکینگ مجزا

تدابیر لازم جهت امنیت برج های سفید

در برج های سفید، جهت آسودگی خیال، اهالی برج، از سیستم ایمنی کاملی استفاده شده است. حضور نگهبان به طور ۲۴ ساعت در سالن انتظار برج، نصب دوربین های مداربسته، استفاده از درب های ضد سرقت در هر واحد، از جمله راهکارهای در نظر گرفته شده در ایجاد امنیت در برج های سفید می باشد.

برج های تریتیوم

برجهای تریتیوم هم یکی دیگر از بهترین برج های منطقه ۲۲ تهران می باشد، که در ضلع غربی دریاچه چیتگر احداث شده است و با استفاده از بزرگراه شهید خرازی و سهید همدانی و بزرگراه آزادگان دسترسی بسیار آسانی نسبت به برجهای تریتیوم خواهید داشت.

برجهای تریتیوم در نزدیکی مجتمع بزرگ ایران مال قرار دارند و سبب استقبال زیادی از سوی خریداران و سرمایه گذاران گردیده است.

مشخصات کلی و مصالح استفاده شده در برج های تری تیوم

برج ها ی سفید و زیبای تریتیوم، که هم چون هوای منطقه ۲۲ تهران سفید و جذاب می باشند و در ساخت این برج ها نیز تمامی ساز و کارهای استاندارد و بین المللی رعایت گردیده است تا برجی درخور هموطنان عزیز ارائه گردد. از مهم ترین ویژگی های برج های تریتیوم، اسکلت بتنی است که این استاندارد در طراحی و ساخت نمای ساختمانی نیز دیده می شود به طوریکه روکش نمای این ساختمان از پالینگ استفاده شده که از ترکیب چسب سرامیکی، پودر گرانیت، رزین ها اکریلیک ساختمانی، پیگمنت های Anti Uv  و….. تشکیل شده است.

مشخصات کلی و مصالح استفاده شده در برج ها ی تریتیوم

پروژه ساختمانی تریتیوم در ۲ بلوک، ۲۶ طبقه ای که ۲۱ طبقه مسکونی، ۴ طبقه پارکینگ با ظرفیت بالا حتی برای اتومبیل میهمانان بنا شده است. برج ها ی تریتیوم در هر طبقه ۴ واحد با مساحت ۱۴۸ متر مربع طراحی شده است که با منظره و دیدی چشم نواز حال خوشی را برای ساکنان برج فراهم می نماید.

استخر برج تریتیوم

امکانات رفاهی تعبیه شده در برجهای تریتیوم

برجهای تریتیوم که از لحاظ رتبه قرارگیری در بین ۳ برج برتر منطقه ۲۲ می باشد، دارای امکانات رفاهی و کاملی برای هموطنان ساکن در برج می باشد. این امکانات عبارتند از :

مجهز به سیستم فیبر نوری

استخر، سونا و جکوزی

سالن اجتماعات و انتظار در هر برج

سالن چند منظوره برای اهالی فرهنگی در کنار سالن تفریحی

روف گاردن با زاویه دید ۳۶۰ درجه

سالن ورزشی با تمامی امکانات و وسایل تمرینی

۲ خط آسانسور نفر بر و حمل بار

شوتینگ زباله

و….

تدابیر لازم جهت امنیت برجهای تریتیوم

مجموعه ساختمانی با این طراحی کامل، در حوزه فراهم نمودن امنیت و ایمنی در ساختمان نیز هوشمندانه عمل نموده است که : نصب و دوربین های مداربسته و کنترل موارد اضطراری و نصب و استفاده از درب های ضد سرقت استاندارد را شامل می شود.

با توجه به مطالبی که پیرامون بهترین برج های منطقه ۲۲ تهران، و ویژگی هایی که سبب شاخص بودن این برج ها و برج های منطقه ۲۲ نسبت به سایر مناطق می شود را ارائه نمودیم. پس می توانید با اطلاعات کامل و جامع تر و دریافت مشاوره دقیق و اصولی از تیم فرامسکن، انتخاب، خرید و سرمایه گذاری عالی در منطقه ۲۲ تهران داشته باشید و به جمع برج نشینان و سرمایه داران منطقه ۲۲ بپیوندید!!

فهرست مطالب