بررسی پروژه شهرک شهید خرازی

حالا بنا به درخواست مکرر همراهان عزیز املاک سران 22، این بار تصمیم گرفتیم تا ابرپروژه ساختمانی غرب تهران ، به نام شهرک شهید خرازی را به شما دوستان معرفی کنیم تا اگر قصد خرید امتیاز و یا سرمایه‌گذاری در این پروژه قدرتمند را دارید بتوانید با کسب اطلاعات کافی و مقایسه با سایر پروژه ها، بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید و به نوعی یک تصمیم هوشمندانه بگیرید.

شهرک خرازی منطقه 22

موقعیت شهرک خرازی منطقه 22

شهرک بزرگ شهید خرازی در شمال شرقی بلوار اردستانی و جنوب تقاطع بزرگراه شهید خرازی واقع شده است. این شهرک نو ظهور به سبب قرار گیری در منطقه 22 از شرایط محیطی و جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار می باشد؛ چرا که منطقه 22 یکی از جدیدترین و البته بهترین مناطق تهران از نظر آب و هوایی و برخورداری از امکانات مختلف بوده و پتانسیل بسیار بالایی برای افزایش سرمایه و سود آوری در بخش های مختلف را دارا می باشد.

شهرک شهید خرازی سپاه در زمینی به مساحت 38.5 هکتار در حال ساخت است. این شهرک توسط تعاونی های مختلف بنیاد تعاون سپاه مدیریت و اجرا میگردد و به صورت کلی در 44 بلوک و 8030 واحد در حال تکمیل و تحویل به اعضا است که تعداد طبقات ردیف های شمالی پروژه 34 طبقه و تا ردیف های جنوبی که 25 طبقه هستن متغیر میباشد.

امروزه منطقه 22 تبدیل به قطب گردشگری تهران شده و به همین جهت اماکن تفریحی و تجاری بسیاری در این منطقه احداث گردیده است. اماکن تفریحی و تجاری که میتوان به آن اشاره کرد:

  • پارک جنگلی چیتگر
  • دریاچه شهدای خلیج فارس
  • باغ ملی گیاه شناسی
  • پارک جنگلی خرگوش دره
  • مجتمع تجاری خلیج فارس
  • پارک جنگلی لتمان
  • آبشار تهران
  • بزرگترین مجموعه تجاری خاورمیانه ایرانمال
  • مجتمع تجاری طوبی
  • مجتمع پارسه و هایپر می واقع در بلوار اردستانی
  • و…

پروژه شهرک خرازی

تعاونی های سازنده پروژه خرازی

همان طور که خدمتتون عرض کردیم، پروژه شهید خرازی توسط تعاونی های مختلفی مدیریت می شود که در کل مجموعه 5 تعاونی به عنوان تعاونی مادر مشغول فعالیت بوده و برخی از آن ها دارای زیر مجموعه هایی نیز می باشند. این تعاونی های اصلی و مادر تعداد واحدهای مشخصی را در اختیار داشته و به صورت جداگانه مسئولیت ساخت آن ها را به عهده دارند که در کل شرایط زیر را در این مجموعه فراهم کرده است.

برج های شهرک شهید خرازی دارای نما و ظاهری متفاوت می باشد که بلوک های A به یک شکل یا بلوک های B به شکل دیگری ساخته می شوند و به همین منوال بلوک های C هم به یک شکل و بلوک D نیز به شکل دیگر ساخته می شود. در ادامه به معرفی تعاونی های مجری شهرک میپردازیم:

نقشه شهرک خرازی

تعاونی مسکن آماد و پشتیبانی:

تعاونی مسکن آماد و پشتیبانی مسئولیت ساخت 2776 واحد را در شهرک شهید خرازی سپاه بر عهده دارد که بلوک های c3 , c4, c7 , c8, a3, a4, b3, b4 را شامل میشود؛ لازم به ذکر است تعاونی های پارس کاشانه، آماد دو کوهه و تعاونی نیروی قدس از زیرمجموعه های این تعاونی محسوب میشوند.

تعاونی مسکن هوافضا خرازی:

تعاونی مسکن هوافضا مسئولیت ساخت 812 واحد را در این شهرک بر عهده دارد که بلوک های a1 ،a2 ،b1 ،b2 را شامل میشود.

تعاونی مسکن رزمنده:

تعاونی مسکن رزمنده در پروژه شهرک شهید خرازی مسئولیت ساخت 2400 واحد را بر عهده دارد که بلوک های a7 ،a8 ،a9 ،a10 ،a13 ،a14 ،b7 ،b8 ،b9، ،b10 ،b13 ،b14 ،c5 ،c6 را شامل میشود.

تعاونی مسکن نیروی زمینی:

تعاونی مسکن نیروی زمینی مسئولیت ساخت 1100 واحد را در شهرک شهید خرازی سپاه بر عهده دارد که بلوک های a5 , a6 , a11 , a12 , b5 , b6 , b11 , b12 را شامل میشود.

تعاونی مسکن ستاد کل خرازی:

تعاونی مسکن ستادکل مسئولیت ساخت 240 واحد را در این شهرک سپاه بر عهده دارد که بلوک های c1 و c2 را شامل میشود.

تعاونی مسکن لشگر 27:

تعاونی مسکن هوافضا مسئولیت ساخت 1180 واحد را در شهرک شهید خرازی سپاه بر عهده دارد که بلوک های d1 , d2 , d3 , d4 , a15 , a16 , b15 , b16 را شامل میشود.

شهرک خرازی

زمان تحویل واحد ها به تفکیک سازنده :

تعاونی مسکن آماد و پشتیبانی : 4 بلوک تحویل داده شده و بقیه در حال تحویل
تعاونی مسکن هوا فضا: ۶ ماه آینده
تعاونی مسکن نیروی زمینی : سال آینده (۱۴۰۱)
تعاونی مسکن لشکر 27 : سال آینده (۱۴۰۱)
تعاونی مسکن ستاد کل خرازی : ۱/۵ تا ۲ سال آینده (۱۴۰۲)
تعاونی رزمنده : ۱/۵ تا ۲ سال آینده (۱۴۰۲)

شهرک خرازی

خوشبختانه سازه پروژه های این شهرک از نوع فلزی پیچ و مهره می باشد. همین موضوع باعث شده تا شهرک خرازی مقاوم در برابر زلزله باشد و این برج ها مقاومت بالایی در برابر زلزله و آسیب های طبیعی داشته باشند.

پلان نقشه های خرازی

پلان بلوک های A

پلان A خرازی

پلان بلوک های B

پلان B خرازی

پلان بلوک های C

پلان C خرازی

پلان بلوک های D

پلان D خرازی

نحوه خرید فروش و قیمت برج های شهید خرازی سپاه

هم اکنون در آبان ماه 1400 تعاونی های انتخاب واحد شده شامل آماد پشتیبانی، لشگر 27، رزمنده، نیرو قدس، آماد دوکوهه، هوا فضا و نیروی زمینی به صورت متری خرید و فروش می شود و از متری 21 به بالا (وابسته به طبقه، متراژ و ویوی واحد) می باشد.
آماد پشتیبانی بلوک های C3، C4، C7 و C8 آماده سکونت می باشد.
بلوک های رزمنده و لشگر 27 بخشی به صورت امتیازی و بخشی به صورت متری خرید و فروش می شود و بلوک های ستاد کل به صورت کامل امتیازی می باشد.

فهرست مطالب