سرزمین زیبای پارسه

معرفی

شهر مقدس مشهد، به عنوان دومین کلان شهر مذهبی جهان از موقعیت و جایگاه سیاسی، مذهبی، اقتصادی ممتازی برخوردار است این شهر سالانه پذیرای بیش از ۲۰ میلیون زائر و گردشگر جهت عرض ارادت به بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) می باشد که بیش از ۱۵ میلیون نفر از این جمعیت از شهر ییلاقی و زیبای طرقبه به عنوان ستاره گردشگری منطقه دیدن می کنند.

مجتمع عظیم تجاری سرزمین زیبای پارسه با معماری مدرن و منحصر به فرد و الهام گرفته از بنای تخت جمشید در قلب مهمترین موقعیت اقتصادی و گردشگری شهر مقدس مشهد و در حاشیه و ابتدای جاده ورودی شهر ییلاقی طرقبه قرار گرفته است. این مجتمع عظیم و چند منظوره علاوه بر قطب اقتصادی،با ترکیبی از جاذبه های تفریحی و سرگرمی و  رفاهی در فضای پارکی دل انگیز و زیبا قرار دارد. نزدیکی به مناطق گردشگری سد چالیدره و ییلاقات طرقبه و عنبران جایگاه ویژه ای را از نظر سرمایه گذاری سودآور و مطمئن ایجاد نموده است.

مشخصات کامل برج

 این پروژه با حمایت و مشارکت شهرداری طرقبه و با انجام سرمایه گذاری به میزان ۵۰% در این طرح انجام شده است که خود نشان دهنده موقعیت ممتاز و اهمیت ویژه پروژه از یک سو و همچنین امنیت خاطر سرمایه گزاران در پروژه از سوی دیگر می باشد.
۱- دارای ۲۵۰۰۰ متر مربع زمین در بهترین موقعیت و حاشیه جاده ورودی طرقبه و ۶۵۰۰۰ متر مربع زیربنا. ۲- حدود ۲۰۰۰ متر مربع واحدهای تجاری با متراژهای متنوع با حضور انواع برندهای معتبر. ۳- مجموعه شهر بازی عظیم و سرپوشیده با تکنولوژی روز. ۴- دارای سالنها و  رستوران های متعدد شامل: شهر غذا، رستوران ملل، کافی شاپ و۳ طبقه رستوران VIP 5- سالن های بولینگ، بیلیارد، سینما، نمایشگاه دائمی و  سالن آمفی تئاتر. ۶- دوطبقه پارکینگ سرپوشیده با متراژ تقریبی  ۳۰۰۰۰ متر مربع به ظرفیت ۱۰۰۰ خودرو. ۷- پارکینگ روباز اتوبوس و تاکسی و تاکسی تلفنی اختصاصی پارسه. ۸- ۲۰۰۰ متر مربع محوطه سازی الهام گرفته از بنای تخت جمشید با آلاچیق های متنوع و نورپردازی و فضای سبز.

ﻋﺮﺻﻪ 25000 ﻣﺘﺮﻣﺮﺑﻊ ،زﯾﺮﺑﻨ ﺎ70000 ﻣﺘﺮﻣﺮﺑﻊ ، 32000 ﻣﺘﺮ ﻣﺮﺑﻊ ﺗﺠﺎري (470 واﺣﺪ ﺗﺠﺎري)
امکانات و خدمات

۱- برق ۲۵ آمپر تک فاز. ۲- یک خط تلفن. ۳- سیستم اعلام حریق. ۴- سیستم اطفای حریق با کپسول آتش نشانی . ۵- آنتن مرکزی. ۶- کف سرامیک. ۷- برق اضطراری و مهتابی. ۸- گرمایش و سرمایش سیستم مطبوع.

اﻣﮑﺎﻧﺎت ﻣﻨﺤﺼﺮ ﺑﻪ ﻓﺮد :
– ﺑﺰرﮔﺘﺮﯾﻦ ﺳﺎﻟﻦ ﺳﺮﭘﻮﺷﯿﺪه و ﺑﺎزﯾﻬﺎي ﺑﻮﻟﯿﻨﮓ و اﻧﻮاع ﺳﺮﮔﺮﻣﯽ،ﻣﻮزه ،ﺳﯿﻨﻤﺎ 5 ﺑﻌﺪي،ﮐﺎﻓﯽ ﻧﺖ،ﮐﺎﻓﯽ ﺷﺎپ و…..
– ﺑﺰرﮔﺘﺮﯾﻦ ﻫﺎﯾﭙﺮ ﻣﺎرﮐﺖ ﮐﺸﻮر ﺑﻪ ﻣﺴﺎﺣﺖ 7000 ﻣﺘﺮ ﻣﺮﺑﻊ
– ﺷﻬﺮ ﻏﺬا در 4 ﻃﺒﻘﻪ- رﺳﺘﻮران ﻣﻠﻞ و ﻓﺴﺖ ﻓﻮد
– اﺳﺘﻘﺮار ﺑﺎﻧﮏ و آژاﻧﺲ اﺧﺘﺼﺎﺻﯽ
– 3000 ﻣﺘﺮ ﭘﺎرﮐﯿﻨﮓ ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ ﺳﺮﭘﻮﺷﯿﺪه در 2ﻃﺒﻘﻪ ﺑﺎ ﻇﺮﻓﯿﺖ1000 ﺧﻮدرو
– 8آﺳﺎﻧﺴﻮر و ﭘﻠﻪ ﺑﺮﻗﯽ در ﻣﺤﻮﻃﻪ و 2 آﺳﺎﻧﺴﻮر در اﻃﺮاف ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن
– واﮔﺬاري ﺑﻪ ﺻﻮرت ﺳﺮ ﻗﻔﻠﯽ
– ﺣﺎﺷﯿﻪ ﺧﯿﺎﺑﺎن 2ﻃﺮﻓﻪ ﮐﻪ ورودي ﺑﺎزار ﺑﻌﺜﺖ و ﻣﺴﯿﺮ اﺻﻠﯽ ﻃﺮﻗﺒﻪ-ﻋﻨﺒﺮان اﺳﺖ.

موقعیت جغرافیایی

مشهد – ﻃﺮﻗﺒﻪ – ﺣﺎﺷﯿﻪ ﺑﻠﻮار اﻣﺎم ﺧﻤﯿﻨﯽ – ﺟﻨﺐ آﺗﺶ ﻧﺸﺎﻧﯽ
جهت اطلاع از واحدهای مجتمع تجاری سرزمین زیبای پارسه و سایر برج ها و مجتمع های مسکونی،تجاری،اداری درتهران،مشهد،تبریز،اصفهان،کیش،شیراز و … با آیتیس در تماس باشید.

فهرست مطالب