برج تجارت لکسون

ادبیات تعریف برج های چند منظوره در ایران و تهران متأسفانه به درستی معنی نشده است، اما در این میان برج هایی هستند که این تعریف را به درستی دارند، برج مجلل لکسون با تعاریف صحیح و ارائه کانسپت خلاقانه توانسته خدماتی نظیر:

1- پارکینگ

2- واحدهای تجاری

3- واحدهای اداری

4- واحد های اداری با ارتباط واحد های تجاری

5- واحد های اداری با قابلیت اسکان (homeOffice)

6-واحد های اداری مجازی (virtual Office)

7- رستوران، کافه، لابی های مجلل، سالن اجتماعات، خشکشویی، خدمات هتلینگ و ورزشی

8- هتل لکسون با خدمات منحصر به فرد (هتل 5 ستاره)

9- استخر سر پوشیده در ارتفاع 110 متری از سطح زمین

و امکانات بی نظیر دیگر خود را به عنوان یک complex  معرفی نماید.

برج مجلل لکسون با چشم اندازی ویژه به بزرگترین دریاچه مصنوعی کشور و پارک جنگلی چیتگر در حال ساخت میباشد. این پروژه علاوه بر قرارگیری در موقعیت مکانی منحصر بفرد به لحاظ تعاریف ویژه در بخشهای اداری، متفاوت از دیگر پروژه های تجاری و اداری می باشد. معماری خاص پروژه و وجود 8 تراس معلق در نما که  توسط آرشیتکت بنام کشور، فرزاد دلیری طراحی گردیده و داشتن امکانات خاص واحدهای اداری، اداری ویژه (Special  office) ، اداری اقامتی(Home office)  و تجاری لوکس ، فضاسازی های مناسب مشاعات، و سایر ویژگی های برجسته این برج مجلل 30 طبقه، در بالا بردن ضریب اطمینان جهت کسب ارزش افزوده در زمان بهره برداری از این برج ما را یاری خواهد کرد.

قرارگیری برج تجاری اداری لکسون در ساحل شرقی دریاچه بزرگ تهران و در مجاورت مجموعه بام لند و باغ آرامش در ساحل شرقی، تاثیر بسزایی در رشد سود سرمایه گذاری و تسهیل در مبادله و تبدیل شدن این برج به پروژه ای شاخص در کشورخواهد داشت.

منطقه 22 به لحاظ توسعه پایدار شهری ( C S D ) اولین و برترین منطقه شهری در کشور به شمار می آید. دسترسی آسان به بزرگراههای اصلی تهران و شاهراه های ارتباطی با استانهای کشور و همچنین احداث بزرگترین پروژه های گردشگری، تجاری و درمانی در سالهای  آینده باعث تبدیل شدن این منطقه به یک مقصد برای ساکنین پایتخت و حتی مسافران خارجی دایم السفر به ایران خواهد شد. همچنین به لحاظ جهت وزش باد این محدوده از تهران آب و هوای پاکیزه و مطلوبتری نسبت به دیگر مناطق دارا می‌باشد.

جمعی از مدیران با سابقه درخشان در صنعت ساختمان در کنار مدیران و کارکنانی برجسته موفق در دیگر عرصه های علمی و فرهنگی کشور، اعضای 106 نفره ی سهامداران شرکت توسعه ابنیه همت  را به شماره ثبت 424074  تشکیل می دهند. اين شركت با تكیه بر ساختاری دانش بنیان، انتقال فن آوري هاي نوين و به كارگيري آن در برنامه های خود توانسته است رشد قابل ملاحظه اي در اجراي پروژه هاي مختلف در تهران كسب نماید. این شرکت در راستای نظام مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک و با نظر به اهميت و جايگاه کيفيت در استراتژی سازمانی خود و حفظ اعتبار و موقعیت شرکت در بازارهاي داخلي و ارتقاء هر چه بیشتر عملکرد در پروژه ها، نظام مدیریت خود را بر اساس استانداردهای بین المللی ISO14001 و ISO9001  و OHSAS18001  بنیان و بیان داشته است.

برخی از امکانات برج مجلل لکسون

  • لابی مجلل با پذیرش 24 ساعته
  • دارای 2 کافه با استاندارهای بین المللی با ظرفیت 70 نفر
  • دارای 2 سالن اجتماعات با ظرفیتهای 200 و 300 نفر
  • دارای سالن های ویژه با استانداردهای روز  دنیا
  • دارای سیستم های هوشمند جهت مدیریت سفارشات و پاسخگویی به بخش هتلینگ (HMI)
  • کنترل روشنایی، دمــا، تــردد، صوت و تصویر مبتنی بر Ethernet
  • کنترل سیستم آبیاری بخشهای سبز ساختمان
  • دارای کیترینگ ویژه با استاندارهای روز دنیا
  • ارائه خدمات پذیرایی و سرویس دهی به واحدهای برج به صورت 24 ساعته
  • ارائه خدمات پذیرش به ساکنین و میهمانان به صورت 24 ساعته
  • دارای شرکت خدمات اتومبیل اجاره با خودرو های سوپر لوکس، لوکس و خاص
  • دارای 4 اتاق جلسه با ظرفیت 30 تا50 نفر به همراه سرویس پذیرایی vip. vvip،cip
  • دارای 1500 متر فضا مختص به مجموعه رستورانها در قالب چند نوع رستوران جهت سرویس دهی به ساکنین و میهمانان

پارکینگ 

امروزه یکی از معضلات اساسی در شهر تهران ازدحام خودرو و مشکلات کمبود فضای پارک میباشد. تنها تامین فضای پارک بر اساس استانداردها و الزامات ساخت و ساز دیگر کافی نبوده است، بلکه ایجاد پارکینگهایی که از طریق سیستم های هوشمند از اتلاف وقت و انرژی کاربران جلوگیری کند، لازم و یک مزیت بزرگ برای هر واحد تجاری و اداری می باشد. برج مجلل لکسون دارای 7 طبقه پارکینگ هوشمند می باشد. گفتنی است در برج لکسون فضای پارکینگ مالکین از پارکینگ های عمومی  تفکیک شده می باشد.

  • ورود و خروج خودرو به صورت کاملا اتوماتیک
  • امنیت بالا
  • امکان تعریف مدت اعتبار برای هر خودرو
  • پارکینگهای دوبل
  • آسانسورهای حمل کننده wheelchair
  • پله برقی در طبقات پارکینگهای عمومی
  • دارای 7 طبقه پارکینگ هوشمند
  • تفکیک فضای پارکینگ مالکین از پارکینگ های عمومی

برج مجلل لکسون در 30 طبقه و با مساحت 5549 متر مربع و زیر بنای کل 102047 متر مربع و ریربنای مفید 79000 متر مربع شامل:

200 واحد اداری اقامتی در16 طبقه به مساحت تقریبی 21000 متر مربع

80  واحد اداری در 16 طبقه به مساحت تقریبی 9000 متر مربع

89  واحد تجاری در 5 طبقه به مساحت تقریبی 9500 مترمربع

1500 واحد پارکینگ در 7 طبقه به مساحت 41633 متر مربع

68 واحد تأسیسات در تمامی طبقات به مساحت 1152 متر مربع

لابی و راهرو های تجاری و اداری به مساحت 13000 متر مربع

راه پله ها و آسانسور در تمامی طبقات به مساحت 4600 متر مربع

 سازنده

شرکت توسعه ابنیه همت

شرکت تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت درسال 1391 با 106 نفرعضوبه شمارهثبت 424074 تأسیس گردید،عمده فعالیت تعاونی در زمينه مهندسي ساختمان واجرای طرحهاي عمراني می باشد. اين شركت باتكیه بردانش سرمايه های انساني،انتقال فنآوري هاي نوين وبه كارگيري آن دربرنامه های خودتوانسته رشد قابل ملاحظه اي دراجراي پروژه هاي مختلف كسب كند. اولین پروژه شرکت مشارکت دربخشی ازپروژه چیتگرآجا بود،درگام بعدی سهام اتحادیه نمونه رسا خریداری ودراختیاراعضاءقرارداد شد .در گام سوم شرکت تعاونی به عنوان مالک و سرمایه گذار اولین پروژه Home Office ایران اقدام به انجام فعالیتی ماندگار نموده است . گستره خدمات ومحصولات شركت تعاونی درحوزه هاي مهندسی ساختمان،بلندمرتبه سازی وعمرانی می باشد.

نتایج خوب حاصل انتخابهای شایسته است

همکاری  تیم های تراز اول  در زمینه های مختلف در پروژه لکسون دستاورد سابقه بسیار خوب شرکت توسعه ابنــیــه همت در پروژه های پیشین آن می باشد. این شرکت با در اختیار داشتن تیم مدیریتی بسیار کارآمد و طی برگزاری جلسات متمادی در خصوص انتخاب مشاوران و مجریان این پروژه تاکنون موفق به جذب و همراه نمودن برترین های هر حوزه گردیده است .

مشاورین پروژه

طراح و آرشیتکت :  مهندس فرزاد دلیری

امروزه ساختمان های لوکس با نام مهندس فرزاد دلیری عجین شده است و این خود برترین دلیل انتخاب ایشان به عنوان طراح پروژه منحصر به فرد می باشد.

طراح سازه : دکتر رسول میر قادری

ایشان به عنوان یکی از معتبرترین افراد در طراحی سازه برج های بلند مرتبه در محافل علمی داخلی و خارجی مطرح می باشند.

مشاور عالی طرح : شرکت پای سا

ایشان به عنوان بازوی اجرایی هلدینگ خانه عمران به صورت تخصصی در کنترل فرآیندهای آغازین طراحی، نقش موثری را ایفا نموده است.

مجری ساخت : شرکت توسعه ابنیه مانا سازه

این شرکت به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه توسعه ابنیه همت ، مدیریت اجرای پروژه را با به کارگیری تیم های مجرب ، بر عهده گرفته است.

[metaslider id=255]

فهرست مطالب