پروژه بیسموت منطقه 22

سهام اداری و تجاری پروژه بیسموت منطقه 22

 طبقات همکف ، 1 و 2 دارای کابری تجاری میباشد و در حال بررسی و امکان سنجی برای برندینگ و اصناف خاص میباشد .

پروژه بیسموت
برج بیسموت در زمینی به مساحت 4384 مترمربع با پلاک ثبتی 1960/8 توسط تعاونی مسکن سازان ایثار در حال فراخوان برای پذیره نویسی میباشد. این پروژه دارای 27 طبقه میباشد که 6 طبقه از آن منفی ، 3 طبقه تجاری و 18 طبقه اداری ( بصورت هوم آفیس ) میباشد . این پروژه زمین را تحویل گرفته و زمین مذکور دارای سند تک برگ بوده و دارای دستور نقشه به شماره 22018016 میباشد که طراحی آن بر عهده فرزاد دلیری بوده است .

طبق اعلام سازنده این پروژه دارای 6 هزار متر تجاری و 20 هزار متر اداری میباشد و حداقل متراژ واحد تجاری 25 متر و اداری 75 متر میباشد .

شرایط پرداخت پروژه بیسموت

شرایط فروش این پروژه بصورت سهامی میباشد که هر سهم دارای 3 متر اداری و 1 متر تجاری میباشد و قیمت گذاری خود تعاونی برای این سهام مبلغ 190 میلیون تومان میباشد که میبایست 110 میلیون بصورت اولیه پرداخت و مابقی در اقساطی که مجموعا 4 ماه شود پرداخت شود .

این مبلغ بابت خرید زمین و تراکم میباشد که میبایست به تعاونی سازنده پرداخت شود و در واقع بعد از خرید زمین با پرداخت این مبلغ به ازای هر سهم ، قیمت ساخت بصورت علی الحساب اعلام شده و طی 40 ماه دریافت میشود و محاسبه و اعلام این مرحله پس از تایید دستور نقشه و شروع عملیات ساخت میباشد و هرگونه اعلام مبلغ کلی بابت هر سهم در حال حاضر منوط به آغاز مراحل بعدی میباشد .

موقعیت پروژه بیسموت چیتگر

این پروژه در بلوار چهارباغ در مجاورت برج یاس قرار گرفته و از نظر نزدیکی به مرکز خرید باملند.، دریاچه چیتگر در موقعیت مناسبی قرار گرفته و همچنین دسترسی مناسبی به اتوبان های حکیم ، همت ، آزادگان و تهران کرج دارد . این پروژه یکی از معدود پروژه های در حال اجرا در با موقعیت تجاری و اداری در نزدیکی دریاچه شهدای خلیج فارس میباشد .

پلان نقشه

پلان نقشه مربوط به پروژه بیسموت بصورت زیر میباشد . زمینی که در حال خریداری میباشد دارای دستور نقشه به شماره ۲۲۰۰۱۸۰۱۶  میباشد و توجه داشته باشید داشتن دستور نقشه دلیل بر تایید آن نیست و پس از تایید دستور نقشه میتوان متراژ واحد ها و تراکم مفید و همچنین تعداد طبقات را بصورت دقیق اعلام کرد

فروش پروژه بیسموت
پلان پروژه بیسموت

تعاونی مسکن سازان ایثار

این تعاونی در سال 1376 تاسیس شده. و سابقه مدیریت در پروژه هایی نظیر پروژه خرازی ، پروژه زیتون و پروژه نخل را دارا میباشد . همچنین این تعاونی دارای امکاناتی نظیر کارخانه شن و ماسه ، بتن آماده و تولید قطعات پیش ساخته بتنی میباشد. که در پروژه های در حال اجرا استفاده خواهد شد. پروژه دیگری با عنوان پروژه ایثار 1 توسط این تعاونی در مرحله پذیره نویسی میباشد. و مرحله خرید زمین میباشد . پروژه های دیگری نظیر پروژه پلازا پالاس در همین محدوده وجود دارند .

البته داشتن دستور نقشه برای زمین نشان دهنده این میباشد. که پروژه دارای پروانه ساخت میباشد و از نظر وضعیت ساخت به مشکل بر نخواهد خورد. و نشان دهنده کاربری لازم برای اجرای پروژه میباشد و پروژه بیسموت در حال حاضر در مرحله مناسبی برای اغاز عملیات ساخت قرار دارد . بر طبق اعلام تعاونی اردیبهشت ماه سال 1401 عملیات گودبرداری این پروژه اغاز خواهد شد .

نتیجه گیری کلی

با توجه به موقعیت قرارگیری پروژه بیسموت و دارا بودن بافت تجاری و اداری. با مقایسه پروژه با مرکز خرید باملند میتوان سود مناسبی بابت سرمایه گذاری در این پروژه پیش بینی کرد . پروژه بیسموت در رینگ اصلی دریاچه چیتگر واقع شده است .

پیشنهاد ما قبل از خرید از پروژه های منطقه 22 این است که قبل از خرید کلیه ادعا های مطرح شده توسط فروشنده را با دقت بررسی کنید . اگر زمان گودبرداری را اعلام میکنند. پس میبایست زمین را تحویل گرفته و جواز ساخت آنرا نیز داشته باشند. پس این مدارک را از فروشنده بخواهید و یا اگر ادعای داشتن وام بر روی پروژه ای وجود دارد. مدارک اعطای وام از سوی بانک میبایست رویت شود .

این یک روال کلی برای خرید از پروژه هایی میباشد. که در مرحله پیش فروش قرار دارند . حتی بابت پروژه های دولتی نظیر پروژه خرازی 2 میبایست ادعای مطرح شده از سوی فروشنده بررسی شود. زیرا در برخی مواقع رقابت نادرست باعث ارائه اطلاعات غلط به خریداران میشود .

فهرست مطالب